liegen, al is het maar voor even

eindelijk gaan we het dit weekend aan mijn schoonouders vertellen. (ze waren op vakantie) Mijn eigen ouders weten het al. Ik vind het steeds moeilijker om te "liegen". Ik zou namelijk per 1 februari 2010 een nieuwe studie gaan volgen, maar dat gaat dus september 2010 worden. Iedereen vraagt naar de nieuwe ontwikkelingen.....heb je je baan al opgezegd? (ook op mijn werk lieg ik dus, want zij weten nog niet dat ik per 1 nov. mijn contract niet laat verlengen, terwijl zij dat wel willen). Dit studieplan had ik al voordat ik zwanger werd. Ik wil iedereen alles vertellen, dan hoef ik niet meer moeilijk te doen en me in allerlei bochten te wringen!

Hallo dames,
Ik heb het gisteren aan mijn schoonouders verteld. Die waren helemaal door het dolle heen. Mijn man heeft maar 1 broer en die wilt geen kinderen dus alle kleinkinderen moeten van ons af komen. Ben blij dat ik het heb kunnen vertellen. Vandaag hebben we een familieverjaardag dus ga ik het daar ook vertellen. Dinsdag komen 4 vriendinnen eten en dan ga ik het ook aan hun vertellen. Dat scheelt een hoop!

Terug
Bovenaan