liegen

A

Anoniem

Guest
Ik ben zo boos... Mijn vriendin (?) heeft een rot huwelijk heel rot voor haar maar dat heeft ze aan haarzelf te danken.zei is zwanger geraakt onder het mon van oeps foutje!!! om met haar man te kunnen trouwen. hij vaart en zij gaat vreemd bij het leven en dat moet ze zelf weten alleen nu ging hij vreemd en het huis was te klein(????) ze zijn ondertussen verweg van mij gaan wonen bij haar fam. Ik raakte zwanger en ze was niet geweest, ik kreeg Joey en ze was weer niet geweest. Vandaag zou ze komen maar de boot ging later dan geplant weg dus kon ze niet prima zei janmmer maar andere keer.

Nou was ze wel bij der oude buren geweest, het was tuurlijk niet de bedoelling dat ik daar achter kwam. dus ik smsde haar dat ik dat wist wat denk je ontkent ze het~!!!! het moet toch niet gekker worden maar ik heb haar wel eens vaker betrapt op liegen dus ik zei haar dat ze niet moest liegen!!! Je kan toch gewoon eerlijk zijn of ligt dat aan mij???

Ik weet wel 1 ding einde vriendschap als zei niet eerlijk tegen me kan zijn stelt het toch niets voor

nee inderdaad. Aan zulke vrienden? heb je inderdaad niets. En als ze al niet eens de moeite wilt doen om langs te komen. Zulke mensen kun je beter kwijt dan rijk zijn. Steek je anders alleen maar energie in en je krijgt er niets voor terug. (ook tenzij er iets aan de hand is waardoor ze niet langs kan komen, maar dat weet ik natuurlijk niet he)

nou ik hoop voor je dat je eruit komt wat je met deze vriendin gaat doen. Heel veel sterkte
groetjes Diana

Ik heb haar een mail geschreven en wacht wel haar reachtie af ben er klaar mee maar ja vind het ook weer niet nodig om een vriendschap helemaal weg te gooien maar wil wel een excus want ze had dus geen goede rede

Terug
Bovenaan