hoi meiden,
Onze dochter Lieke Ella is op 27 december 2011 om 12:02 geboren!!!!
Ondanks een geplande inleiding op de 27ste, bedacht onze kleine meid zich om in de nacht van de 26ste op de 27ste zelf maar aan de bevalling te beginnen.
Eerste tekenen van de bevalling begonnen om 2uur in de nacht... werd wakker omdat ik misselijk was, moest overgeven en daarna ging het wel weer.
ben toen dus gewoon weer gaan slapen.
Om 5uur werd ik dan toch echt wakker door flinke buikkrampen... dacht ik in eerste instantie.
tot dat ik door had dat de krampen iedere 5 minuten weer terug kwamen.
Toen heb ik mn vriend wakker gemaakt, om te melden dat ik dacht dat ik weeën had.
Hij heeft toen gelijk het ziekenhuis gebeld, en we konden gelijk komen.
Om 6uur waren we in het ziekenhuis en lag ik op de verloskamer.
Vanaf toen is alles heel snel en goed verlopen en is onze kleine meid na een kleine 6uur geboren!!!
Ben heel erg blij dat het een gewone bevalling is geweest, en natuurlijk dat de kleine meid het erg goed doet!
Toch een december mama geworden, maar wilde mijn geluk wel met jullie delen.
veel liefs jessica
Onze dochter Lieke Ella is op 27 december 2011 om 12:02 geboren!!!!
Ondanks een geplande inleiding op de 27ste, bedacht onze kleine meid zich om in de nacht van de 26ste op de 27ste zelf maar aan de bevalling te beginnen.
Eerste tekenen van de bevalling begonnen om 2uur in de nacht... werd wakker omdat ik misselijk was, moest overgeven en daarna ging het wel weer.
ben toen dus gewoon weer gaan slapen.
Om 5uur werd ik dan toch echt wakker door flinke buikkrampen... dacht ik in eerste instantie.
tot dat ik door had dat de krampen iedere 5 minuten weer terug kwamen.
Toen heb ik mn vriend wakker gemaakt, om te melden dat ik dacht dat ik weeën had.
Hij heeft toen gelijk het ziekenhuis gebeld, en we konden gelijk komen.
Om 6uur waren we in het ziekenhuis en lag ik op de verloskamer.
Vanaf toen is alles heel snel en goed verlopen en is onze kleine meid na een kleine 6uur geboren!!!
Ben heel erg blij dat het een gewone bevalling is geweest, en natuurlijk dat de kleine meid het erg goed doet!
Toch een december mama geworden, maar wilde mijn geluk wel met jullie delen.
veel liefs jessica