Lieke

Hallo meiden, allereerst wil ik me ff voorstellen, ik ben Lieke 25 jr. ben vanaf mei 2004 gestopt met de pil, in juli was ik 7 weken zwanger toen ging het mis, in januari 2005 ging het weer mis na 10 weken en nu moest ik gecurreteerd worden(de 1e keer niet). Ik ben dus in een half jaar tijd 2x zwanger geworden en 2x misgegaan, het rare is we worden heel snel zwanger, maar het blijft niet zitten. We hebben nu even een pauze genomen, ben het even zat, ben gewoon zo bang om door te gaan en dat het weer mis gaat en weer mis gaat?? Ik ben gewoon bang dat het nooit zal lukken? Herkent iemand dat van jullie? Gelukkig lees ik hier ook goede berichten, dat vind ik er fijn voor die meiden, maar ben zelf bang nooit mee te maken hoe het is. Wil ook geen onderzoeken nog. Afwachten maar, we willen zo graag een kleintje!!
Nou het voelt al fijn om dit ff van me af te schrijven!
Ik wil ook alle andere meiden hier heel veel geluk en sterkte toe wensen!
xxx Lieke

hallo lieke mijn naam is kim ben 26 jaar en heb ook 2 miskramen gehad met 9 en 10 weken. kort daarna werd ik weer zwanger en alles ging goed ! ik heb alles behalve genoten van de zwangerschap omdat ik vreselijk bang was, want ik dacht wie weet nu geen miskraam maar dadelijk gaat mijn kindje als nog dood. ik heb hier hulp voor gezocht en kreeg pas rust op het moment dat mijn vliezen braken. lieke heel veel sterkte en probeer weer vertrouwen te krijgen in je lijf . veel liefs kim

Ik begrijp hoe je je voelt,zoals je misschien al hebt gelezen heb ik 3x een miskraam gehad.Je verliest t vertrouwen in je lichaam en als er weer eens gezegt wordt dat t vruchtje niet goed was als je t zo snel verliest,helpt ook niet echt.Ik dacht na de eerste x:we proberen t gewoon nog een x,t zal toch niet weer misgaan. Wel dus en de 2de en 3de ook. Er was geen duidelijke reden.Weer geprobeert en nu ben ik 28 weken. Genieten kan ik niet,de eerste 3 maanden werd ik s nachts wakker omdat ik dacht dat t bed vol bloed lag en iedere x als ik naar de wc ging(ga) ben ik bang.Als hij en uurtje niet beweegt denk ik dat hij dood is en maak ik hem wakker.Potver dit is mn laatste zwangerschap en ik had me voor genomen er echt van te genieten....Je ziet je bent zeker niet de enige en ik hoop dat t voor jullie goed komt. Ga naar de dokter misschien heb je polipen ofzo,en kan je meer verdriet voorkomen met een simpele ingreep.De angst en zenuwen iedere maand lijken me ook noet goed voor jezelf en je omgeving.Sterkte

Terug
Bovenaan