A
Anoniem
Guest
Vandaag heeft Louise (10-03-07) een maag, slokdarm foto gehad. Liekje volgens mij heeft louise een ander gehad dan Reana maar dat weet ik niet zeker. Want eigenlijk wilde de ene ka een slikfoto maar de ander een maag slokdarm foto. Ik begreep dat het wel op elkaar lijkt hoor. Ze moest papdrinken en dan op haar rug een aantal foto's en later op de ene zij en dan weer op de andere. Bij elkaar wel 30 min bezig geweest. Wel mooi om te zien trouwens.
Verder gaat het wel redelijk hoor met de kleine. Ze komt aan doordat ze 2x per dag HELE dikke pap eet en dan gaat het goed. Wel kan ze nu niet meer poepen dus daar ook weer medicijnen voor. Bij elkaar nu dus al 7 keer per dag medicijnen. Wel 3 soorten.
Hoe is het met jou kleine prinses. Las dat het met de sonde nu wel goed gaat he?
En met jou zelf? Gaat het ook goed?
Liefs Sabine
Verder gaat het wel redelijk hoor met de kleine. Ze komt aan doordat ze 2x per dag HELE dikke pap eet en dan gaat het goed. Wel kan ze nu niet meer poepen dus daar ook weer medicijnen voor. Bij elkaar nu dus al 7 keer per dag medicijnen. Wel 3 soorten.
Hoe is het met jou kleine prinses. Las dat het met de sonde nu wel goed gaat he?
En met jou zelf? Gaat het ook goed?
Liefs Sabine