LIEKJE/slikfoto

A

Anoniem

Guest
Vandaag heeft Louise (10-03-07) een maag, slokdarm foto gehad. Liekje volgens mij heeft louise een ander gehad dan Reana maar dat weet ik niet zeker. Want eigenlijk wilde de ene ka een slikfoto maar de ander een maag slokdarm foto. Ik begreep dat het wel op elkaar lijkt hoor. Ze moest papdrinken en dan op haar rug een aantal foto's en later op de ene zij en dan weer op de andere. Bij elkaar wel 30 min bezig geweest. Wel mooi om te zien trouwens.
Verder gaat het wel redelijk hoor met de kleine. Ze komt aan doordat ze 2x per dag HELE dikke pap eet en dan gaat het goed. Wel kan ze nu niet meer poepen dus daar ook weer medicijnen voor. Bij elkaar nu dus al 7 keer per dag medicijnen. Wel 3 soorten.
Hoe is het met jou kleine prinses. Las dat het met de sonde nu wel goed gaat he?
En met jou zelf? Gaat het ook goed?

Liefs Sabine

Hey, Sabine
Blij te lezen dat het goed gaat. Idd Reana heeft allen de slikfoto gehad, ze vond het papje wel vies maar ging op zich goed, bij haar zag ook alles er prima uit op die foto.
Verder gaat hier alles goed idd druk in de weer met de sonde voeding, en zelf eten gaat ook nog niet echt super. Ze heeft nieuwe medicijnen gekregen voor de reflux, losec, die kreeg louise toch ook? Verder moeten we nog ff zo door gaan met de sonde voeding, en als ze goed op gewicht is dan word ze weer voor paar weken opgenomen en dan kijken ze in het ziekenhuis hoe ze het zonder haar sonde gaat doen, dus ben erg benieuwd. Vind het trouwens erg leuk dat we elkaar weer gevonden hebben via dit forum, zo kunnen we elkaar beetje op de hoogte houden. Nou geef je kleine meissie een dikke  van me en veel succes verder, hoop dat je gauw de uitslagen binnen hebt.

liefs xx
Liekje

Terug
Bovenaan