Lien !?!

A

Anoniem

Guest
Hee meis,

Dit leek me een beter idee. Het is zo vervelend voor die anderen om onze roze wolk verhalen te lezen. Heb je ook kwaaltjes? Ik niet echt overduidelijk, maar ik voel me wel anders. Niet echt eetlust, darmen wat van slag, bij vlagen licht misselijk, maar dan mag ik geloof ik niet klagen als ik sommige verhalen lees.

Voor ons viel er direct een hoop te regelen. Ik zou namelijk eind juni een groep (mensen met een verstandelijke beperking)  begeleiden in Spanje en ik weet niet hoe ik me dan voel, dus besloten omdat niet te doen. Dus dat afzeggen, op m'n werk m'n vakantie verzetten, dan direct ook maar de naaste familie op de hoogte brengen. Erg vroeg, maar ik had geen andere keus.

Aan anderen geef ik als reden dat het momenteel niet goed gaat met m'n opa (is echt zo) en dat het niet goed voelt om nu weg te gaan. Als je met zo'n groep bent kun je niet zomaar terug. Iedereen lijkt dit tot nu toe toch aardig te slikken, al zie mensen denken, ik zou het geloof ik niet doen. Ze liggen dubbel als ze de echte reden horen.

Druk begin voor paps en mams in spe. Ik ben benieuwd hoe het jullie vergaat, haha!

Liefs Lientje

Hee Lientje,

Ja dat is inderdaad beter, om hier verder te kletsen. Voelde me ook wel een beetje schuldig toen ik vanochtend met grote letters ZWANGERRR schreef, omdat het bij  mij al de eerste keer raak is blijkbaar, en de meeste veel langer moeten wachten. Jij bent toch ook al heel lang bezig. Kan me voorstellen dat het niet altijd leuk is te lezen als iemand zwanger is, alhoewel je het haar wel gunt.

Hoeveel dagen ben jij overtijd? Ik heb echt vanochtend pas getest, dus het is nog heeeel vroeg en er kan waarschijnlijk ook nog van alles fout gaan...(niet aan denken!)
Vanochtend was ik zo opgewonden van het nieuws, dat ik ook inderdaad helemaal geen hap door mijn keel kon krijgen. Heb wel lichte steken in de baarmoeder de hele dag, waar ik me een beetje zorgen over maak. Maar misschien hoort het erbij? Ik kan het alleen nergens vinden op internet.

Heb jij het je ouders al verteld? Mijn man en ik vliegen volg week weer naar Nederland, omdat iemand in mijn familie trouwt. Ben wel van plan het ze dan te vertellen. De kans ze het persoonlijk te zeggen heb ik pas weer in september.

Wat is er precies met je opa? Kan me geloof ik nog wel herinneren dat ik eens op een stukje van je gereageerd heb, waarin je het over je opa had. Ligt hij op sterven?

Goed van je dat je dat tripje naar Spanje met de bewoners hebt afgezegd. Je zit dan nog net in de eerste helft waar nog veel fout kan gaan. En je weet inderdaad nog niet hoe je je dan voelt. Heb je makkelijk vervanging kunnen vinden? Wanneer moet je het op je werk vertellen?

Liefs Lien

Hee hoi,

Nee, ik had er niet veel last van als iemand op het forum snel zwanger was, wel in de omgeving om mij heen. Vage bekenden waar je het niet zo best mee kunt vinden en dan direct zwanger, grrr! Als alles goed gaat en ik me zo blijf voelen, dan ben ik dat lange wachten zo vergeten, haha! Ach en vergeleken met anderen was het niet lang, maar voor je gevoel...

M'n opa is 87 en heeft er zelf niet meer zo'n zin, het kan vandaag of morgen  gebeurd zijn, maar ook over een half jaar. Hij zegt zelf steeds als er een knopje aan me zit dan deed ik die nu uit. Hij is dementerend en heeft een zwak hart.

Ik ben nu een week overtijd, dus 5 week zwanger!!! Ik vertel het m'n leidinggevende zsm, maar dat is meer ivm werkzaamheden en cursussen enzo. Collega's en vrienden vertel ik het  pas rond de 3 maand denk ik.

Ik heb ook steekjes in m'n onderbuik, maar vriendinnen hadden dit ook, dus dat is voor mij wel een geruststellende gedachte.

Liefs Lientje

Terug
Bovenaan