Lies

A

Anoniem

Guest
Hé Lies!!

Natuurlijk ken ik je nog! Ik heb vaak aan je gedacht: hoe zou het met Lies zijn? Ik ben erg geschrokken van je verhaal! Kan me voorstellen dat je het er helemaal mee gehad had. En nu ben je dus weer zwanger! Gaat het nu wel goed? Ruim drie maanden klinkt goed! Heel hartelijk gefeliciteerd en ik wens je veel geluk! En heel tof dat je op mijn berichtje reageerde!

Laat je nog eens wat van je horen?

Dikke knuffel van Inge

He Inge

Ik ben nu pas 7 weken zwanger en net als de vorige keer (bij mijn dochter) heel erg ziek. Dus een beetje een dipje hoor moet ik zeggen.
Toen ik een mk kreeg had ik helemaal geen klachten dus ik werd na 5 weken al bang dat het mis zat. En na 51/2 week ging het fout. Ik kan je wel vertellen dat ik bij deze zwangerschap pas na 61/2 week echt wat ging merken. Niet een week na de bevruchting het duurde echt veel langer! Jij weet heel zeker dat je je eisprong hebt op de dagen dat je het doet want daar heb ik me op verkeken, met die ovulatietesten bleek het gewoon 2a3 dagen later te zijn dan ik dacht! Ik kan je in ieder geval misschien geruststellen met de gedachte dat veel mensen gewoon een jaar bezig zijn mijn HA vond dat totaal niet ongewoon. Leg maar eens 4 rode en 1 zwarte knikker in een bakje de kans dat je die zwarte trekt is gewoon best klein en dan ineens op een keer heb je hem! Ik hou je wel in de gaten! Succes en sterkte!

Liefs
Lies

Terug
Bovenaan