Liesbreuk 12 maanden

Mama Nicke

New member
<p>Hallo ouders, heeft iemand ervaring met een liesbreuk bij een kindje van 12 maanden? Ons zoontje heeft het waarschijnlijk echt al maaaanden, maar nu zijn we er zeker van. Omdat de situatie niet acuut is (als in - beklemd) duurt het traject lang (eerst nog op gesprek, dan wachtlijst, etc). Heeft iemand hier ervaring mee? Had jullie kindje er af en toe last van? Ik vind het moeilijk te zeggen, omdat hij soms sowieso onrustig en jengelig is. En hoe was de operatie? En het herstel? Ik maak me best wel zorgen.</p><p>Gr. Nicke</p>
 
Onze zoon had ook een liesbreuk. Hij was een paar weken en is toen geopereerd. De wachtlijst was erg kort en binnen een week was hij al aan de beurt. Het herstel was snel en we kregen er een ander kind voor terug. Het litteken zie je niet als je niet weet dat hij dit ooit gehad heeft.
 
Mijn man heeft dit als baby 2x gehad, met de geboorte en bij 1 jarige leeftijd. (Later nog een keer toen ie 15 was)!
Litteken kun je zien als je goed kijkt maar nauwelijks! Wel dus even in de gaten houden, eenmaal eerder gehad kan je het vaker krijgen! 
 
Terug
Bovenaan