liesbreuk

Mijn zoontje van negen maanden heeftaan de linkerkant een liesbreuk. We moeten over drie weken naar de uroloog, kan iemand me vertellen wat ons te wachten staat? Er is aan de rechterkant ook een beginnend liesbreukje gevoeld. wordt dit geopereerd, hoe snel en hoe gaat dit in zijn werk? Zal hij er veel pijn van hebben en moet hij een nachtje blijven?

Alvast bedankt!
Astrid
 
Hallo Astrid
Mijn zoon van 8 weken had ook aan de linkerkant een liesbreuk.hij is wel geopereerd eigenlijk vlak nadat we hem hadden ontdekt,het is opzich geen zwaare operatie maar voor mijn baby was wel zwaar.Hij was 2500g toen hij was geboren. Bij hem moest gelijk verwijderd worden want hij was opeens behoorlijk gegroeid net zo groot als een ei.hij moest een nachtje in het ziekenhuis blijven.Maar goed verder is alles goed verlopen.Maak je je niet te veel druk om en laat je vooral goed informeren. laat je ook wat van je horen.
Sterkte Suzanne
 
Als de operatie goed gaat mag hij de zelfde dag nog naar huis. Hij zal er wel wat pijn aan hebben bij het optillen.
En hij heeft een paar dagen een mooi blauw/geel/paars balzakje.
 
Beter nu dan over een aantal jaar zeiden ze tegen mij! Mijn dochtertje is met 3 mdn geholpen aan een liesbreuk (voor 3 mdn operereren ze eigenlijk liever niet) Het is voor jezelf beroerder als voor je zoontje. Hij zal wel meer doorhebben (vreemde omgeving, witte jassen etc.). Je mag dezelfde dag nog naar huis, en laat je inderdaad goed informeren.
Sterkte....
 
Terug
Bovenaan