Liesbreuk

Hallo,

Gisteren in het ziekenhuis is bij mijn zoontje van 3,5 maand een liesbreuk ontdekt. Nu moet hij geopereerd gaan worden. Heeft iemand hier ervaring mee??? Ik kan hierover weinig vinden op het internet. De arts gisteren vertelde dat hij geopereerd moet worden als hij een half jaar is, maar ik heb ook gelezen dat het zsm moet, maar ook dat het pas na 1 jaar verstandig is om te laten doen. En weet iemand tevens de uitwerking van algehele narcose op een babytje? Zijn hier veel gevaren/nadelen aan verbonden. Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen/meningen. Alvast bedankt
 
Hoi,
Mijn zoontje is ook met 3,5 mnd geopereerd aan een liesbreuk, wij zagen er heel erg tegen op maar het is achteraf heel erg meegevallen. We moesten om 7 uur in het ziekenhuis zijn en waren om 15.00 uur weer thuis, ons zoontje heeft er verder geen last van gehad. Alleen de narcose is best akelig. De operatie zelf duurt maar heel even, en dan is het wachten tot ie goed wakker is, goed drinkt, geen koorts heeft en heeft geplast.
Het is onderhuids gehecht met oplosbare hechtingen. We zijn alleen 2 weken later terug op controle geweest en toen was alles goed. Er bestaat wel een kans dat het aan de andere kant nog een keer voorkomt.
Succes ermee !
 
Terug
Bovenaan