Liesbreukje

Gisteravond met delano naar zijn bedje brengen, was ik zijn luier aan het verschonen had hij me toch een vreemd zakje.
Ik ben totaal geen type die bij elk dingetje in paniek raakt en de ha post bel, maar goed dit keer maar wel gedaan en wat bleek meneertje heeft een liesbreukje.
Dus niet voor niets gegaan, daar ben altijd zo bang voor.  
De weekendarts heeft de uitstulping weg kunnen drukken maar moest het goed in de gaten houden als hij pijn kreeg en de bult was niet weg te drukken moest ik direct naar het ziekenhuis gaan.
Tot nu toe gelukkig niet hoeven doen, morgen terug naar mijn huisarts en dan kijken wat er gaat gebeuren opereren of niet.
Hij heeft er gelukkig weinig last van, loopt alleen als een bezopen vent door de kamer die behoorlijk ondeugend ishaha

Groetjes kim

Hey Kim, Stijn heeft vanaf zijn geboorte een navelbreukje (nu bijna weg) en wij moesten ook regelmatig die bobbel (darmen) terug duwen. T’is even wennen maar wel een eng idee hè? Ze noemen het trouwens een Hernia Inguinalis
, dus schrik niet als ze het ineens over een hernia hebben, want dat klinkt helemaal zo eng. Sterkte bij de dokter vandaag.

Hey Dames,

Afgelopen maandag bij de ha geweest en zij twijfelt tussen een waterbreuk en een liesbreuk.
Ik heb nu voor aanstaande vrijdag een afspraak staan bij de kinderarts in het zh, en wordt het plan van aanpak besproken.
Hij heeft er gelukkig weinig tot geen last van gelukkig.
Dus we wachten af tot vrijdag en zien dan weer verder.

Gr. Kim

nou meis......laat ff horen hoe het is gegaan hoor....ben heel nieuwsgierig....

heeft ie er verder geen last van dan???? of heeft ie ook pijn nu???

geef hem een dikke knuff

Liefs Denise

Terug
Bovenaan