liesbreukje

Hey meiden,

Gistermorgen was ik Vic in badje aan het doen en toen zag ik toen hij huilde een zwellinkje in zijn lies. Meteen dacht ik van, ojee dat is niet goed.
Later toen hij niet meer huilde was alles weer verdwenen. Toen dacht ik nog even dat ik het me verbeeld had maar later toen hij weer huilde heb ik meteen gekeken. En ja hoor weer een bult. Toch maar de huisarts gebeld en die bevestigde idd een liesbreukje... Nu hebben we de brief liggen voor het ziekenhuis. Ik heb er even om moeten huilen. Vind het zo zielig voor hem. Ik vind hem eigenlijk veel te klein om nu al te laten opereren.

Heeft iemand misschien hier ervaring mee bij andere kinderen????

Ik moet maandag een afspraak maken dus ik ben benieuwd....

Fijn weekend allemaal!

groetjes Yvonne mama van Vic 17-06

Hoi Yvonne,
sorry, ik heb er ook geen ervaring mee. Dat was zeker wel even schrikken voor je. Het komt vast allemaal wel goed. Sterkt en succes en we horen wel hoe het verder gaat met Vic.
Liefs!

Gatsie dat is balen. Ik zou er ook niet zo blij mee zijn als Koen nu al geopereerd zou moeten worden. Van de andere kant zijn ze nu nog zo jong dat ze er zelf nog weinig van mee krijgen.
Succes.

Anja

He! gadverdamme dat is zeker niet leuk.
Je mag best even huilen hoor.
Weetje laatst las ik een gezegde, als je moeder wordt lijkt het alsof je hart eruit is gehaald en er armpjes een beentje aan zijn gegroeid.

Het doet vreselijk pijn als er iets met je kindje is.

Weet je inmiddels al meer?

Hey meiden,

Gistermorgen moesten we bij de chirurg komen in ons "lokale ziekenhuis". Hij zag de breuk die inmiddels goed zichtbaar, hoorbaar en voelbaar is...Hij heeft meteen met Nijmegen gebeld want in ons ziekenhuis opereren ze zo'n kleintjes niet, en nu kunnen we morgen al terecht bij de kinderchirurg. Het zou allemaal wel eens erg snel kunnen gaan. Is ook niet erg want ik merk dat hij er steeds meer last van krijgt. Hij huilt veel en ligt ooit de halve nacht te kreunen. Echt heel zielig...

Morgen nog even afwachten maar ik hou jullie op de hoogte!

liefs Yvonne

Terug
Bovenaan