Liesbreukje

Nou...dachten we dat we na de moeilijke start van Julien alle ellende achter ons konden te laten, zie ik eergisteren een rare verdikking in zijn liesje. Dus hup ik gauw naar de huisarts en wat blijkt,hij heeft een aangeboren liesbreuk. Nou hebben we volgende week een intake gesprek bij de chirurg. Dan krijgen we te horen wanneer hij wordt geopereerd. Nu heb ik op internet gelezen dat baby'tjes vaak nog niet geopereerd worden i.v.m de narcose. Hoop ook echt dat ze er nog een aantal maanden mee wachten,want zover ik weet heeft hij er geen pijn aan. Vind het zo zielig voor hem. Wou effe mijn verhaal kwijt.

jeetje wat schrikken zeg.nog zo klein ach.ik zou wel gelijk beginnen over de narcose en baby's, volgende week bij de chirurg.gelukkig dat hij er geen pijn aan heeft,hopelijk blijft dat zo.
wens jullie veel sterkte.
knuf

He wat vervelend mamoni, kan me voorstellen dat je het zo langs als mogelijk wilt uitstellen als hij geen last heeft.
Wil wel zeggen dat wat je gelezen hebt klopt ook wel maar met name voor ingrepen die niet echt nodig zijn. Mensen willen vaak te snel al wat (denk aan operaties welke goed uitgesteld kunnen worden tot een latere leeftijd)
Succes!

Ow bah, da's geen leuk vooruitzicht.. een operatie. Fijn dat hij er nu geen last van heeft, ben benieuwd wanneer hij geopereerd zal mogen worden. Sterkte ermee!

Wat lief dat je aan ons dacht.Morgen hebben we de intake, spannend. Was gister bij het cb en daar zei de arts dat ik het gewoon terug kon drukken. Dus samen geprobeerd,vond het namelijk nogal eng. Wij de boel weer terug gedrukt maar het komt eigenlijk direct weer terug naar buiten. Volgens haar is het een aardig grote breuk + dat hij aan de kant van de breuk ook nog eens te veel vocht bij zijn balletje heeft.Ben bang dat hij al snel een keer onder het mes moet. Maar morgen weet ik meer. Ik laat nog van me horen.

Terug
Bovenaan