lieve allemaal ik neem een beetje afstand.

Lieve allemaal

Zoals jullie vast al gemerkt hadden ben ik al even niet hier geweest. Ik wilde even zeggen waarom. We zijn weer naar het ziekenhuis geweest na een mislukte icsi zonder terug plaatsing. We krijgen weer onderzoeken over een een maand of twee en gaan dan kijken of we weer op de wacht lijst kunnen dit duurt een maand of 6 dan zitten we in februari 2006 ergens. Dit klinkt zo ver weg en daar wordt ik erg verdrietig van. Maar nu weer beginnen zou geen nut hebben dus we moeten geduld opbrengen en heel veel hopen hopen jullie met ons mee?

Kind je leek zo dicht bij voor mijn gevoel hield ik je vast.
Maar niks is minder waar we werden niet verast.
Ik droom van je bijna elke nacht.
Je moet weten dat ik altijd op je wacht.

Je bent nog zo ver weg, maar soms ook heel dichtbij,
zal je echt eens komen, maak je me echt blij?
Ik weet we moeten nog lang wachten   wist ik maar dat je ooit kwam
dan zou ik minder bang zijn, al duurt het nu nog lang.

veel liefs van rozemarijn. (ik lees wel met jullie mee en kom hopelijk terug)

Petra veel succes zet hem op ik kom nog langs op je web.
Voor iedereen het zelfde natuurlijk

lieve Rozemarijn,

Wat zal ik je missen, zag al dat je de laatste tijd niet meer zo vaak hier op het forum bent, maar ik begrijp het heel goed allemaal. Wat een prachtig mooi gedichtje over jullie babietje, geef nooit de hoop op want ook al moeten jullie nu zolang wachten dat is echt voor jullie weggelegd, heb al een wens voor jullie gedaan, en tot nu toe is dat bij drie vriendinnetjes uitgekomen, dus zal het ook voor jullie uit gaan komen. Jij wordt zwanger, nu nemen jullie even de rust en geniet vooral van het leven want de tijd gaat zo ontzettend hard. Heel veel sterkte met alles ok lieve Rozemarijn, tot heel snel weer hier ok.

Heel veel liefs en een dikke knuf van mij

wauw ik krijg mega kippevel van je gedichtje!!! Wat ik vaak denk schrijf jij in een mooi gedicht en dat is heel knap! Ik vind het heel erg wat je doormaakt. Maar ooit zul je een gedichtje maken dat die droom is uitgekomen!!

heel veel sterkte en kom gauw terug met goed nieuws ok?

liefs Costa

Hoi Rozemarijn,
Het is heel begrijpelijk dat je na die teleurstelling even afstand neemt. Het is echt zo jammer dat je weer op de wachtlijst moet. Ik hoop dat  jullie sneller weer aan de beurt zijn en dat het afstand nemen je rust en nieuwe moed geeft! Heel veel toi toi toi de komende tijd en probeer ondanks alles toch de andere leuke dingen in het leven te zien, al is het af en toe moeilijk! groetjes Noor

he meis..jeetje het valt allemaal niet mee he?? weer wachten..ik leef met jullie mee! hopelijk zijn jullie eerder aan de beurt, dat zou wel fijn zijn. succes met de onderzoeken!!
gr. petra

Lieve allemaal

Bedankt voor alle lieve reactie's die doen zeker goed. Rond augustus gaan we weer wat onderzoeken doen. Dus tegen die tijd horen jullie weer van mij.
Ik wil iedereen heel veel succes wensen met alles. We gaan gewoon door en geven niet op! Mick heel veel succes donderdag ik hoop dat je met goed nieuws terug komt!
tot het volgende nieuws....

liefs rozemarijn

Heeey Rozemarijn,

Heeeeeeeeeel veeeeel mooie dingen toegewenst in de aankomende periode! Ik wilde even zeggen dat je een toppertje bent en ik je zeker zal gaan missen op het forum. Hoop dat het allemaal goed zal gaan komen en je gedicht was errug mooi!!!!!! inderdaad kippetjes vel.
Blijf genieten van de mooie dingen en de tijd gaat sneller om dan je denkt!!!!!!!

een dikke veel geluksknuf van Sjanneke

Terug
Bovenaan