lieve allemaal

bedankt voor al jullie lieve reacties
doet ons goed, ook al lost het verder niets op.Fijn dat je toch even je verhaal kwijt kan
we proberen het een beetje los te laten en rustig na te denken over de volgende stap
ook al zou die stap pas over 2 jaar zijn
gelukkig zijn we nog jong
liefs sandra

Ha Sandra,

Las nu pas je eerdere verdrietige bericht. Zag dat heel veel meiden al gereageerd hebben, maar wil toch nog even zeggen dat ik het heel erg naar voor jullie vind.
Wens jullie alle goeds toe voor de komende tijd.

Gonnie

Hoi Sandra,
wat lijkt me dat vreselijk om zo'n bericht te krijgen. Ik wens jullie heel veel sterkte met het verwerken ervan. Zoals iemand gisteren al schreef: jullie keuze is altijd de juiste, als het maar jullie keuze is!

Het lijkt nu net of ik je in een bepaalde richting wil sturen met wat ik nu ga schrijven, maar dat is niet de bedoeling. In je eerst berichtje schreef je namelijk dat adoptie een van de mogelijkheden was voor jullie. Gezien onze leeftijden en het lang uitblijven van een zwangerschap hebben mijn man en ik daar ook voor gekozen. Het duurt zo'n twee en een half jaar voor je door de procedure heen bent en je kindje ook werkelijk in je armen kan nemen. Maar... je kan je op ieder moment in de procedure terugtrekken. Ik wil hiermee zeggen dat het misschien slim is om jullie nu al in te schrijven voor adoptie. De eerste tien/twaalf maanden hoef je zelf nog niets te doen, maar je procedure is wel al begonnen. Mocht je iets anders besluiten, dan zeg je het af, mocht je toch tot adoptie willen overgaan heb je zo al bijna een jaar gewonnen.

Als je er meer over wilt weten,dan 'hoor'ik dat wel. Wij zijn pas twee maanden onderweg in de procedure, maar wie weet kan ik je helpen!

Liefs, el

Hoi Sandra,

Las net je berichtje iets verder naar beneden. Wat een vreselijk naar bericht zeg! Ik me gewoon niet voorstellen hoe erg dat moet zijn.
Hadden jullie daar ook een beetje op gerekend of was het echt totaal onverwacht?
Meid ik wens jouw en je vriend/man heel veel sterkte en hoop dat jullie er samen uit kunnen komen.

El, wat een interessant verhaal over adoptie, ik ben daar wel heel nieuwsgierig naar hoor. Als je wilt, zou je daar dan wat info over willen plaatsen? Bijvoorbeeld hoe je je aanmeldt, en waar? Hoe veel het ongeveer gaat kosten? of dat dat verschilt per kindje? en is er verschil in wachttijd bij kinderen uit verschillende landen? Tja, eigenlijk heb ik nog veel meer vragen maar zou al wel een eind geholpen zijn met dit.
Hoe hebben je man/vriend en jij hierover gesproken en hoe zijn jullie tot aktie gekomen?
Wij denken hier nl. echt serieus over na, en ik wil inderdaad ook niet zo veel tijd meer verliezen. Inderdaad wel interessant dat je op een gegeven moment wel af kan zeggen.
Ik ben nu bijna 31 en als het niet gaat lukken en je wacht nog eens 2,5 jaar, tja, dan moet er wel wat gebeuren wil het nog voor mijn 35e gaan lukken met adoptie.
Wel geweldig dat jullie je daar voor op hebben gegeven hoor. Ik zou dat zelf ook graag willen en mijn man gelukkig ook wel, weet alleen niet zo goed waar we moeten beginnen!

Alvast bedankt voor je hulp.

Liefs,
Joan

Terug
Bovenaan