lieve allemaal..

Ik heb geen tranen meer, dus ik dacht weer even de meisjes opzoeken.Wat voelen wij ons Ka Uu Thee. Er komt bij danny heel veel los na de overval en ik kan hem niet zo goed opvangen.Hij is erg gesloten. En dan botsen we af en toe het huis uit. En de beslissing om het wat rustiger aan te doen valt niet zo mee. Het is toch weer wat afsluiten, maar later wel doorgaan. We kiezen nu even bewust voor ons twee, en de rest mag gestolen worden. Jullie niet hoor!!!
Ik lees wel mee maar reageer niet echt, dat komt wel weer. Ik denk wel steeds aan jullie misschien helpt dat. Fijn weekend allemaal en tot schrijfs.liefs ilona

Ha Moppie!

Heb veel aan je gedacht de laatste dagen en zoals je al gemerkt vroeg ik me al af of er niet iets aan t handje was!

Goede beslissing het even wat rustiger aan te doen, maar wel een moeilijke en .........inderdaad is het toch weer heel wat om iets af te sluiten. Jullie tijd komt zeker nog, en hoop heel snel ook. Maar voor nu moeten jullie even rustig aan doen, een stabiele basis zien te vinden en weer even in rustiger vaarwater zien te komen. Soms maak je ook gewoon te veel ineens mee, wat wil je dat het misschien even niet lekker gaat. Danny die er heel erg mee zit maar niet zo makkelijk over zijn gevoelens praat, je schoonouders, het niet zwanger raken.................het houd een keertje op met het  geduld en de hoop dat het allemaal goed komt.

Maar, dat komt het zeker. Wat ik al eerder zei: praat met elkaar, geef elkaar de ruimte, en zorg dat je samen weer iets hebt om naar uit te kijken (b.v. jullie aankomende reis)

Echt waar,geloof erin!

Enne, ik ben er voor je he!

Knuffel en tot snel (via onze mail en chat contactjes)

Cynt

hoiiiiii meissie

Wat kl'te allemaal he hoe het gaat ?
Ik vind het echt hee erg voor jullie maar moet eerlijk bekeen dat ik niet precies weet wat er gebeurd is bij jullie ik dacht gelezen   te hebben dat je man een overval heeft gehad .
maar hoe en waar is me ontgaan maar desalnietetmin is dat al heel erg .
Ik hoop dat jullie er samen uit komen en weer tot elkaar komen.
En dan samen weer goed verder kunnen met jullie wens !!!!
heel veel liefs happywoman

dank je wel lieverds, jullie beuren me altijd weer op. We hebben de tijd om een seven rustig aan te doen en ons zelf te worden. Veel praten en knuffelen. Voor jullie ook een knuffel, liefs ilona

Hoi Ilona en Danny,
Fijn, dat je ons even op de hoogte houdt, hoe het gaat. Daar is het forum ook voor.
Alles komt ook wel tegelijk bij jullie he?? moeilijk hoor!!
Ik hoop dat jullie mettertijd weer alles bij elkaar kwijt kunnen, want dat is toch wel erg fijn...het is ook allemaal niet niets!! Probeer te blijven praten en al luister je alleen maar naar elkaar... ik hoop dat het allemaal snel een beetje beter wordt voor jullie,al lijkt en is het ook allemaal zo oneerlijk en moeilijk!!

heel veel sterkte voor jullie beiden!!

Hoi Ilona
Wat vervelend (op zijn zachts uitgedrukt) allemaal!
Kan me wel voorstellen dat hij dichtklap na zo een traumatrische gebeurtenis en dat je niet weet hoe je er voor hem kan zijn.
Als hij zich er straks weer voor open kan stellen dan kunnen jullie het er ook weer samen over hebben.
En het is best moeilijk om iets af te sluiten waar je intens naar verlangd.
Maar kop op want na regen komt altijd zonneschijn
En de vakantie zal jullie zeker goed doen en dan komen jullie ala herboren terug.
Liefs sabine

Hoi Ilona,

Ik wil jullie ook even sterkte wensen ook omdat ik las dat je mannetje overvallen is heel veel sterkte en het komt echt allemaal wel goed voor jullie, even rustnemen en samen lekker met vakantie zal jullie zeker goed doen, ik kom net ook terug twee weekjes weggeweest en ik moet zeggen dat het ons ook goed heeft gedaan, nergens aan gedacht veel gelezen en verstand op nul gaat automatisch trouwens als je lekker weg bent!! Nogmaals heel veel sterkte, mannen kunnen trouwens echt binnenvetters zijn maar voordat je het weet zal hij weer met je praten.

liefs Mickey

Terug
Bovenaan