Lieve allemaal

A

Anoniem

Guest
Allereerst... Sorrie dat ik een tijdje niet gereageerd heb. Had namelijk van vele van jullie tips en hulp gekregen om mijn verdwenen foto's terug te krijgen. Tot op heden is dit helaas nog niet gelukt. Ik ball natuurlijk vreselijk hiervan. Maar ik ben van plan om een aantal comp. winkels te bellen, en de gene die er heil in ziet mag het proberen. Ik wil de computer toch laten opschonen. Dus... wie weet.

Ik zit eventjes in een dip. Eigenlijk al een hele tijd. Volgens de Psych een burnout. Ik heb moeite met Ties (ik heb geen moordneigingen hoor) maar hij is al 4 maanden verlatings-angstig en hij slaapt maar niet door, al 3 maanden lang. En omdat ik erg moe en zenuwachtig en prikkelbaar ben, heeft dit waarschijnlijk zijn weerslag op mijn kleine Ties. Dit wil ik natuurlijk niet maar ik voel het gewoon zo. En daarbij zijn de spanningen op het werk en in mijn relatie hoog opgelopen. Het komt allmaal wel weer goed, maar het heeft tijd nodig.
Ik ben nu van plan om met Ties en ook voor mezelf naar een paragnost te gaan die aan handopleggeing doet. Misschien dat die de spanningen bij ons beiden wat weg kan nemen. Baat het niet dat schaadt het niet. Ze vraagt er namelijk niets voor (of een tientje ofzo, net wat je kan missen)

Door Ties zijn verlatings angst is mijn huis 1 grote puihoop. Ik kom nergens aan toe. Boven wil hij niet spelen dus kan ik de was niet opvouwen (hij skreeuwd de hele boel bij elkaar)
Als we beneden zijn en ik moet even naar buiten of naar boven of naar de wc of no matter what... Hij schreeuwd echt keihard, tot ik weer in zicht ben.

Moeilijk moeilijk.

Daarom heb ik even geen energie voor JG, foto's, e-mails etc. (en prive ook pfffffffffff, alles is me teveel) gehad.

Voel me de laatste 2 dagen wel beter, waarom??? Ik zou niet weten. Maar Het voelt zo. Hoop dat dit gevoel even aanhoud.

Zo, dit was weer een lang verhaal, maar zoals altijd... Het lucht wel op.

Liefs Tamara

hoi

War vervelend voor je zeg.
ik hoop dat het snel beter gaat.
Doe maar lekker rustig aan.

groetjes servie mv dana

Wat vervelend. Wel goed van jezelf dat je er iets aan probeert te doen door naar een paragnost te gaan. Ik hoop dat je je snel weer beter voelt en ook weer leuke tijden tegemoet gaat.

groetjes Anke

Hoi hoi, wat vervelend voor je zeg!
Ik zou zelf niet naar een paragnost gaan. Vaak verhelpt ie het één en krijg je er wat anders voor terug. Wees daar erg voorzichtig mee.
Maar ik hoop echt voor jullie dat er weer rust in huis zal komen!
Liefs Nelleke

Hoi Tamara,

Wat ontzettend vervelend voor jullie! Ik hoop dat je je snel weer beter voelt en je zult zien dat als jij je beter voelt, Ties ook weer een heel ander mannetje wordt. Die kleine ukken  zijn toch heel gevoelig en voelen het meteen als er met papa of mama wat aan de hand is.

Als jij het gevoel hebt dat die paragnost je kan helpen en je  vertrouwen in haar hebt, zou ik er zeker een keer naar toe gaan. Maar verwacht er geen wonderen van, dan kan het alleen maar tegenvallen.

En aarzel niet  hulp te vragen aan je (schoon-)moeder of vriendinnen om met wat dingen in huis te helpen. Je zult zien dat ze je met liefde en plezier een keer komen helpen en jij zult je dan ook een stuk beter voelen, als je huis weer beter op orde is.

Veel succes meid, en houd je positieve instelling vast!

Groetjes,
mv Tijs

Terug
Bovenaan