Lieve Annemiek...

A

Anoniem

Guest
...mag ik een mailtje dat ik mee mag doen op het nieuwe forum? Ik ben weer een beetje hersteld van mijn eerste werkweken, heb jullie erg gemist en ben erg benieuwd hoe het met jullie allemaal gaat. Maar ik kan niets zien, snif snif, snotter, snotter...

Dus verlos me uit mijn lijden, hihi, en laat me meespelen!

Liefs,

Eveline

whahahaha..... En Annemiek,

mag ze alsjeblieft meedoen?

Ja, alsjebliiiiiieeeeeeeft????

Ik zal echt heel lief zijn.

En leuke foto's plaatsen.

En vaak van me laten horen.

En netjes met 2 woorden spreken.

Eigenlijk meestal met wel meer dan 2 woorden.

Geen vieze moppe tappen.

Tenzij daarom gevraagd wordt.

Mijn zwangerschapskwaaltjes voor me houden.

Behalve tegenover mede-zwangeren.

Je zult echt geen last van me hebben.

Maggut, maggut, maggut????

Wat ben ik blij dat je boven water bent. Begon me al een beetje zorgen te maken. Gelukkig. Leuk dat je ook op het nieuwe forum komt. Jij hoort er bij he, zonder jou is het niet compleet. Ik had je nog prive gemaild.
Groetjes

Hoi Veerle,

Ja, ik heb uiteraard jou eerst terug gemaild (en Ilona ook) voordat ik me weer hier op het forum meldde! Als ik beloof dat ik me netjes gedraag, doe ik dat ook, hihi. Dusseh...ik ben bang dat die mail weer ergens is blijven hangen. Ik heb geen smileys gebruikt, dus daar kan het niet aan liggen. Ik zal ff kijken naar wel adres ik m heb gestuurd!

Liefs!

Het is je @huis adres, zeg maar. Ik weet niet of je er meerdere gebruikt...

Was echt een heel verhaal! Boehoehoe, er zit een bugje op onze lijn!

niet meteen zo twijfelen hoor. Heb hem net gelezen. Kan alleen nog niet reageren. Komt nog. Enne..... Ieloon, Marijke en ik zijn de mods op het nieuwe forum, dus je komt er altijd in hoor.

och lieverd toch, denk je nou dat wij jou buiten de deur zouden houden. Duhhhhh zo zitten we niet in elkaar. Je bent van harte welkom hoor. Wat je al las hierboven, zonder jou is onze club niet compleet. Volgens mij heb je je al aangemeld als lid. Klopt dat? Ik zag namelijk de je naam voorbij komen bij de nieuwe aanmeldingen.

Kom maar op, de deur staat open voor je

Liefs,

Annemiek

Terug
Bovenaan