lieve dames ik ben ook eindelijk zwanger

A

Anoniem

Guest
hallo meiden.
ik heb mij vorig jaar een keer aangemeld bij jullie op het * moeilijk zwanger worden forum* .ik heb namelijk pcos.

na een aantal kuren clomid, die niet aansloegen ben ik over gegaan op gonal F en pregnyl en nu,  eindelijk na nog maar 2 kuren! hardstikke zwanger.

ik krijg 10 april de eerste echo dan ben ik 7 weken. het is heel pril ik weet het.
dames.... ik ga voor jullie duimen!!

groetjes inimini

Hoi inimini,

wat fantastisch nieuws geniet er lekker van en stuur je het virus even door.

groetjes linda

Hoi Sandra,

wat een vervelende situatie voor je maar nog gefeliciteerd met je kindje. ik weet een beetje hoe het is want ik had het bij ons in de familie. de broer van mijn man kan geen kinderen krijgen wij waren dolgelukkig toen wij 5 jaar geleden zwanger raakte maar ons geluk werd ook weggenomen we konden er nooit over praten waar zij bij waren en er zat altijd een domper op nu hebben ze dan sinds 17 januari 2006 een adoptiekindje uit taiwan en nu is alles goed he maar als zij een tweede kindje willen hoeven ze alleen maar papieren klaar te maken en naar taiwan op te sturen terwijl wij nu 2 en half jaar bezig zijn voor ons tweede kindje en twee weken terug te horen hebben gekregen dat het een wonder is dat wij ons dochtertje nu 4 jaar hebben dat is schrikken want bij ons komt er zo gauw geen tweede maar er word met ons nu ook geen rekening gehouden zij hebben nu een kindje en dan is het goed. ik zou jou adviseren geniet van je werk negeer haar dat is moeilijk maar laat je geluk niet afnemen want de begin maanden van de kleine gaan al zo snel geniet ervan want ze zijn zo groot.

groetjes linda

sorry deze was voor sandra bedoeld maar de site doet een beetje raar.

linda

hey wat een goed nieuws zeg!!! gefeliciteerd en laat wat van dat virus achter!!! Zal ons allemaal goed doen!

XXX Sjan

Terug
Bovenaan