Lieve dames

Vandaag eindelijk eindelijk eindelijk mijn NOD. Wat heeft dat lang moeten duren voor mijn gevoel. En het mooie is dat mijn ongi nog steeds weg blijft. En ik hoop voor heeeeeel lang.

Ik vraag me af of morgen testen al wel zo verstandig is. Ik zit een beetje in een twijfeltje. Misschien is het nog te vroeg om morgen te testen en kan ik beter wachten tot zaterdag? wat vinden jullie dames....zal ik er op wagen en evt zaterdag een nieuwe te kopen als die van morgen negatief is??? Ik weet het niet, mijn lover zegt dat ik zaterdag moet testen liefst zondag. Maar tja als er een nuchter is dan is hij het wel. En ik weet niet of ik wel zo lang KAN wachten...

Ach misschien wordt er wel voor mij beslist en komt mijn ongi eraan..kan natuurlijk ook nog..

Maar we duimen van niet!! en er is op dit moment ook nog helemaal geen teken van een opkomend ongi gebeuren.

Nou jullie lezen in iedergeval wel wat ik besloten heb.

Liefs Bibi

Bibi, wat spannend joh! Ik zeg:TESTEN, maar dat is omdat ik het zo spannend voor je vind! Als ik eerlijk ben, denk ik dat je beter even kunt wachten. Hoe langer je wacht, hoe meer kans op direct duidelijk positief. En zolang je niet ongi bent, kun je blijven dromen toch?! Sterkte ermee!

Liefs, el.

Ooooooooooo, wat spannend zeg. Maar ik zou toch ook even wachten tot het weekend, het is bijna zaterdag. Maar ja, ik ken het gevoel dat je bijna niet kunt wachten.
Maar ik duim met je mee dat je niet ongi wordt..........en dat je het niet voelt opkomen is toch een goed teken????
We lezen vast nog wel van je.
Groetjes Hendrika.

Terug
Bovenaan