Lieve die bowlt...

A

Anoniem

Guest
Zondag waren we met vrienden uit bowlen en eten..haha Lieve zat een hele poos mee te kijken vanuit de buggy..Maaaar eenmaal eruit..wilde ze ook wel even een balletje gooien..haha STRIKE..hihi

en ze at pannekoeken erna, alleen niet met een vorkje, maar ze prikte het aan een soepstengeltje..haha, Alleen ..die brak..oh oh..
Gr Rina..

Wat een leuke foto's! Knap ook van haar dat ze zo lief is gebleven tijdens het bowlen en eten. Mette is tegen 18.00 uur goed moe aan het worden en niet meer te genieten. Max. 19.30 ligt ze er dan ook in dus uit eten is altijd zo lastig helaas. Lijkt me best leuk dit soort dingen.
gr.Ing

Hihi, wat ziet dat er grappig uit, zo'n klein meissie met zo'n grote bal!
Ach, waarom zou je een vork gebruiken als het zo ook gaat?!?

Groetjes, Karin

Hoi Ing,
Lieve slaapt normaal  nog twee keer  overdag..en twee keer lang.[ half tien tot twaalf en    van half  vier tot half zes..] We doen dan op zo'n  weggaan   dag     een keer slapen maar dan lang...en we hebben van 3 tot 4 gebowld, en gegeten van 5 tot half zeven..Gaat prima!
De pc doet raar..ik hou het kort..haha
Gr Rina

Hoi Rina,

Wat heb je toch een ontzettend mooi meisje!! En pannenkoeken eten gaat zo ook, heel slim bedacht van haar

groetjes LInda

Dat was zo te zien een heel leuk dagje uit! Leuke foto's!

Groetjes Babybelle

Leuke foto's meid!!

Jullie hebben veel plezier gead zie ik wel!!

X Saskia

hey Rina,
leuke foto's! Je hebt dr toch wel een minder zware kinderbal gegeven he?.. haha..
Ziet dr gezellig uit.
Liefs Sas.

ps ben je ondertussen al bij irma geweest dan? ;-)

Terug
Bovenaan