lieve doortje

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi,

Ik zag dat je hier ergens jouw templijst had gezet (heb ook onder dat berichtje gereageerd). Bij deze zet ik de mijne ook erop. Ik word er echt gestoord van hoe het verloopt...
36.7
36.7
36.7
36.5
36.4
36.5
36.5
36.4
36.7
36.65
36.65
36.65
36.5
36.6
36.6
36.6
36.9
36.75
37.2 Hier was ik verkouden
37.3 hier ook

Zoals je ziet gaat het erg op en neer! weet niet goed wat ik ervan moet denken! we hebben wel voldoende geklust omdat we geen risico wilden lopen.
Mijn mannetje gaat morgen weer tot en met zaterdag weg (gelukkig de laatste keer) vanavond gaan we dus weer klussen zodat ik nog bevoorraad ben, haha

Je vertelde dat je al kijkt naar babyspullen en zo. Nou dat doen wij dus ook!! sterker nog, we hebben op internet al alles opgezocht wat we willen hebben, merk kleur noem maar op! Sommige zeggen, dat moet je niet doen want dan ben je er teveel mee bezig. Ik vind dat onzin, je bent er hoe dan ook mee beizg, dus dan kun je het beter meteen goed doen toch?

Ik las dat er weer een aantal mensen zwanger zijn geworden, en al zo snel!! Dan gaat er toch wel een steek van jalouzie door me heen. Terwijl ik ook heel goed weet dat er mensen zijn die al veel langer bezig zijn!
Toch heb ik het idee dat het merendeel redeliojk snle zwanger wordt.

We zitten nu in ronde 4 maar eigenlijk qua klussen pas in ronde 3. De eerst maand hebben we namelijk niet geklust omdat we dat te snel vonden na het stoppen met de pil (in verband met reactie van je lichaam op stoppen met de pil)
Onze eerste echt klusronde hebben we proberen te gokken op mijn ei maar dat was achteraf gezien er volledig naast. De tweede actieve klusronde hebben we om de dag geklust en nu (de derde actieve klusronde) klussen we ook weer om de dag. Met als uitzondering dat mijn mannetje er donderdag en vrijdag niet is, maar het zou wel heel erg klxte zijn als het net DAN mis zou gaan!

Word soms echt gek van dat wachten, want ik heb pas volgende week zondag mij NOD. waarschijnlijk zal ik afgeleid zijn door de vakantie maar toch!! Ik hoop zo dat het deze keer raak is! Niet alleen voor mij maar vooral ook voor mijn mannetje. Hij is zo lief en werkt er zo hard voor, het is iedere keer een enorme teleustelling voor hem!

Maar goed, genoeg gezeurd maar weer (gebeurt de laaste tijd trouwens erg vaak valt me op, ben normaal niet zo'n zeikerd, haha)

Een hele fijne dag en avond nog en tot morgen

liefs kreeftje

quote: kreeftje schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-04-2005 15:49:57'));

Hoi hoi,

Ik
zag dat je hier ergens jouw templijst had gezet (heb ook onder dat
berichtje gereageerd). Bij deze zet ik de mijne ook erop. Ik word er
echt gestoord van hoe het verloopt...
36.7
36.7
36.7
36.5
36.4
36.5
36.5
36.4
36.7
36.65
36.65
36.65
36.5
36.6
36.6
36.6
36.9
36.75
37.2 Hier was ik verkouden
37.3 hier ook

Zoals
je ziet gaat het erg op en neer! weet niet goed wat ik ervan moet
denken! we hebben wel voldoende geklust omdat we geen risico wilden
lopen.
Mijn mannetje gaat morgen weer tot en met zaterdag weg
(gelukkig de laatste keer) vanavond gaan we dus weer klussen zodat ik
nog bevoorraad ben, haha

Je vertelde dat je al kijkt naar
babyspullen en zo. Nou dat doen wij dus ook!! sterker nog, we hebben op
internet al alles opgezocht wat we willen hebben, merk kleur noem maar
op! Sommige zeggen, dat moet je niet doen want dan ben je er teveel mee
bezig. Ik vind dat onzin, je bent er hoe dan ook mee beizg, dus dan kun
je het beter meteen goed doen toch?

Ik las dat er weer een
aantal mensen zwanger zijn geworden, en al zo snel!! Dan gaat er toch
wel een steek van jalouzie door me heen. Terwijl ik ook heel goed weet
dat er mensen zijn die al veel langer bezig zijn!
Toch heb ik het idee dat het merendeel redeliojk snle zwanger wordt.

We
zitten nu in ronde 4 maar eigenlijk qua klussen pas in ronde 3. De
eerst maand hebben we namelijk niet geklust omdat we dat te snel vonden
na het stoppen met de pil (in verband met reactie van je lichaam op
stoppen met de pil)
Onze eerste echt klusronde hebben we proberen te
gokken op mijn ei maar dat was achteraf gezien er volledig naast. De
tweede actieve klusronde hebben we om de dag geklust en nu (de derde
actieve klusronde) klussen we ook weer om de dag. Met als uitzondering
dat mijn mannetje er donderdag en vrijdag niet is, maar het zou wel
heel erg klxte zijn als het net DAN mis zou gaan!

Word soms echt
gek van dat wachten, want ik heb pas volgende week zondag mij NOD.
waarschijnlijk zal ik afgeleid zijn door de vakantie maar toch!! Ik
hoop zo dat het deze keer raak is! Niet alleen voor mij maar vooral ook
voor mijn mannetje. Hij is zo lief en werkt er zo hard voor, het is
iedere keer een enorme teleustelling voor hem!

Maar goed, genoeg gezeurd maar weer (gebeurt de laaste tijd trouwens erg vaak valt me op, ben normaal niet zo'n zeikerd, haha)

Een hele fijne dag en avond nog en tot morgen

liefs kreeftje

Hoi,

Is het echt handig om je tem te meten? Als je toch gewoon om de dag klust, zal he toch wel goed komen?

Succes in ieder geval!

Groetjes,

Manon

hoi Kreeftje

Vind helemaal niet dat je zeurt, lijkt me heel normaal dat je ook zwanger wilt zijn. Ik zei ook heel stoer, van voor mij hoeft het de eerste maand niet. Maar ik vind het toch wel spannend. En zou het helemaal geweldig vinden als het wel in 1 keer raak is. Maar in mijn achterhoofd weet ik, er komen nog kansen genoeg.Wat het tempen betreft, wisseld het bij jou heel erg he!. Het is eigenlijk ook zo dat je er nu niet veel aan hebt, maar voor een volgende maand wel. Vandaar dat ik meteen in maand 1 ben begonnen. Voor jouw hoop ik dat er geen nieuwe ronde hoeft te komen. dat je lekker een dikke buik krijgt. HA HA en zin in zure bommen met room Bleee!!!

Lijkt me niet echt leuk dat je hummie nu weg gaat. Tenminste ik heb op dit moment veel behoefte om met hem te praten, knuffelen en sexen.
Volgens mij een uitwerking van de pil. Puistjes, vette huid, maar ohh wat ben ik ineens scherp HA   HA!!
En dat is echt niet omdat ik zwanger wil worden, maar ik heb gewoon ongeloofelijk veel zin. Dus klussen doen we genoeg!!!

Als ik jouw was zou ik me inderdaad proberen te concentreren op jullie vakantie, heb je tenminste wat afleiding.
Mij lijkt het heerlijk om er effe tussen uit te gaan, lekker de boel de boel laten.

Effe een vraag, had hem al eerder gesteld, maar of je hebt het niet gelezen, of je wilt het niet zeggen. Wat ook prima is trouwens. Wanneer zou jij uitgerekend zijn als je nu zwanger bent geworden. Ik op mijn verjaardag  10 januari. Mijn man, oh nee nog zo'n steenbok HA HA!!

nou ik ga maar weer es stoppen, moeten nog weg. Ik heb trouwens wel een anoniem email adres aangemaakt, dus als je op msn wilt, zeg je het maar.

Groetjes Doortje

heb je het gelezen van mijn zus?

Hoe denk jij hier over??

Dikke kus Doortje

hoi doortje, heb onder jouw berichtje over jouw zus gereageerd!!

dikke knuffel kreeftje

heb nog niet uitgerekend wanneer ik uitgeteld zou zijn. Ik wacht er nog effe mee.

Hoe werkt dat precies om nu op msn te komen?? moet ik dan hier mijn emial adres geven, of hoe gaat dat?

Moet trouwens zo gaan werken en ben dan pas weer zaterdag thuis, dus je hoort effe niets van me

knuffel van kreeftje

Hoi Hoi

Bedankt voor je bericht, jij begrijpt het tenmonste ook!!
Maar met mijn zus hier over praten nee, dat doe ik niet. Ze is nog zo onvolwassen, dit zijn dingen, die zij echt niet zal begrijpen.
Waar ik me over kan ergeren. ze slikt net 1 week folium zuur, tewijl ze wist dat ze het eerder moest slikken. Nou ja en is dan haar reactie. Ik kan hier gewoon kwaad over worden
Lekker onvolwassen, en dat doet maar!!!!

Ik ga je wel missen hoor, moet ik je nu missen en vanaf volgende wek, Weet niet of ik dat ga redden HA HA!!

Als je msn hebt, voeg mij dan maar toe, hoef jij je email adres niet hier kenbaar te maken. doortje28@hotmail.com
Ik heb er gewoon 1 aangemaakt, op mijn anonieme naam, want je dacht toch niet dat ik doortje heet he!!! HA HA!!

Nou werk ze en als je er weer bent, laat dan effe wat van je horen!!

DOEI en je bent een engel weet je dat Dikke kus Doortje

hoi doortje,

Ik heb ook effe een anoniem email adres gemaakt
ukkepuk222@hotmail.com

ik ga kijken of het lukt om aan te melden..

knuffel van kreeftje

Terug
Bovenaan