Lieve Emmie,

A

Anoniem

Guest
Hé lieve Emmie,

Heb je even niet meer gezien hier. Ik kán het gemist hebben, want ik lees niet meer alles (het is haast ondoenlijk om aan echt alles mee te schrijven...). Maar ik denk dat je ook echt even niet geweest bent. Misschien heb je gewoon geen tijd, misschien kom je bewust even niet om wat afstand te nemen. Maakt ook niks uit hoor, je moet vooral doen waar jij je goed bij voelt!

Wat ik alleen even kwijt wil is dat ik hoop dat het goed met je gaat. Ik duim nog steeds voor je dat je droomwens in vervulling mag gaan!

Dikke knuffel en liefs,
Tess

Hè lieve tess!!! bedankt voor je berichtje speciaal voor mij!!! leuk! het was geen onwil hoor om niet te komen, maar heb het gewoon ontzettend druk op t moment! s ochtends vroeg weg, en s avonds laat thuis...maar hier ben ik weer!! hoe is het met je??? met mij prima, de duivels zijn weer vertrokken, gelukkig...volgende week klusweek...tja, de tijd gaat wel hard hè! mijn nod is nu 22 juli, mijn man is 23 juli jarig! t zal ff een prachtig kado zijn, een kindje....wat lijkt me dat geweldig...maar ik ben bang sat ik het zelf tegen hou, omdat ik er zo veel aan denk, zou dat kunnen?? wanneer heb jij je nod ook al weer??? laat het gauw weten hè!   leuk dat geschrijf allemaal hè! nou ik ga zo weer vertekken, drink nog wel ff een bakkie , anders red ik het niet! hoop vanavond weer ff te komen! liefs en een hele dikke knuffel! , Em.

Hoihoi!

Tja, altijd wat te doen hè. Gelukkig maar, want afleiding is belangrijk. Het zou me niet verbazen als een vrouw inderdaad een zwangerschap tegen kan houden omdat ze er zó mee bezig is. Als je iets heel graag wilt, span je onwillekeurig toch je spieren aan... En je hoort het wel dat als mensen wat afstand nemen en er niet meer zo op gefocused zijn, dat ze dan ineens zwanger worden. Het is alleen zo moeilijk in te schatten of je je er gewoon veel, of ook echt té veel mee bezig houdt hè. Nou ik hoop in elk geval dat je inderdaad een leuk cadeautje zult hebben voor je mans verjaardag! Ik blijf ervoor duimen!

Met mij gaat het goed. Ben ook druk, maar zit ook veel achter de pc en dan is de verleiding toch vaak wel groot om even te kijken hier. Maar ik reageer niet overal meer op, want dan gaat het écht te veel tijd in beslag nemen. We zijn met ovulatietests in de weer geweest en ik heb ontdekt dat ik van mijn afscheiding totaal niet wijzer wordt. Maar het tempen, waar ik eigenlijk helemaal geen vertrouwen in had, blijkt juist wél heel duidelijk! Ik dacht dat het te gevoelig zou zijn voor storingen, een keer laat naar bed, een keer extra vroeg op etc. Maar ik heb nu gezien dat ik heel constant ben en ik heb vanaf de dag na de eisprong nu telkens 0,3 graad hoger dan daarvoor! Echt lollig om te zien. We hebben ons best gedaan en nu is het weer afwachten. Ik leef eerst naar eind van deze week toe, of ik tussentijds wat druppels bloed ga zien, want dat heb ik normaal nooit. En dan nog een week en dan is het 8 juli NOD dag! Ik kan nu ook voor het eerst tamelijk nauwkeurig voorspellen wanneer hij is - echt gaaf!

Had jij dat ook toen je net begon met proberen? Ik voel van alles in mijn onderbuik, terwijl ik vroeger zelden iets opmerkte. Ik let er nu natuurlijk op, maar vraag me dus af of ik dit altijd heb gehad maar niet gemerkt, of dat ik dingen voel omdat ik er op gefocused ben. Eigenlijk hebben we het hier dus ook over 'the power of your mind'!
Het zijn interessante vragen....

Hé fijn dat het goed met je gaat en dat de rode duivels weer zijn vertrokken. Blijf je goed voelen meis, ik weet zeker dat ook jouw tijd komt!!!

Liefs,
Tess

Hà Tess..Hier ben ik weer! Lekker ff rustig achter mijn pc tje..., hoe is het met je??? al kriebels voor je ongi???ben blij sat ik het nu wel weer ff heb gehad! ik heb ook een tijd getemd, en bij mij zag je ook de duidelijke stijging van mijn temp, het is inderdaad wel een leuk gezicht als je alles op tabel zet, maar de dokter zij tegen mij, dat ik gewoon alles los moest laten, en er niet zo erg meer mee bezig moest zijn..., maar ik kan het niet laten om hier gezellig te zijn, ik ben dan altijd zo weer opgefleurd door alle berichtjes, dan denk ik hèhè, ik ben natuurlijk niet alleen die het meemaakt....meestal helpt dat gewoon! bij mij wel...
ik zit al hard voor je te duimen!!! ik hoop en Hoop en hoop zo voor je!!!!!!!! LAAT HET GAUW WETEN HÈ ALS HET ZO VER IS, Oeps grote letter...

nou meis., veelliefs, en een dikke knuffel...Em

Ben de afgelopen dgen wel druk geweest, dat scheelt. Ik denk er even goed wel aan, maar dan ben je niet zo erg aan het wáchten weet je wel. Maar om één pf andere reden denk ik dat het niet zo is en we gewoon door gaan voor de volgende ronde. Vraag me niet waarom ik dat denk, maar het is gewoon zo.
Balen trouwens dat je niet of nauwelijk koffie mag als je zwanger bent! Ik probeer mij nu vast aan al die regeltjes te houden voor van je weet maar nooit, maar ik ga dus echt wel caffeïnevrije halen, want dit is niks! Hahahahaha, Waarje al niet mee bezig kunt zijn hè.

Zeg maar ik zit voor jou ook knetterhard te duimen - hoor je het niet knetteren?

Dikke knuffel!!!
Tess

Ha Tess...dan heb je onderhand 20 juli geen duimen meer over man!!! Heb jij geen hoofdpijn als je gèèn koffie drinkt?? ik wel..ik moet in ieder geval s ochtend koffie, anders heb ik hoofdpijn, vet verslaafd dus!!!!! ik ben vorig jaar augustus van de een op andere dag gestopt met roken, toen ben ik wel meer koffie gaan drinken...tja, van het 1 komt het ander hè!   nou, je weet nog niet zeker hè of je zwanger ben of niet! niet al te pessimistisch ja!!!! ik duim toch voor je! nou dan......dus...er is gewoon nog alle hoop hoor!!!! hou je taai, enne....een dikke knuffel, en tot gauw!!!!!!!!!!!!! DOEG, Em

Hahaha, Em! Het is zoooo lief dat je zo voor me duimt!!! Maar wat maakt het uit als ik geen duimen meer overheb - hoop gewoon dat je gauw zwanger wordt meissie... Ik gun het je zo!
Ja, ik moet ook koffie hebben 's ochtends, maar het lukt me al aardig te minderen. Maar het is ook zo gezellig, effe  doen, en ja ook wel gewoonte. Oh jé... ik ben verslaafd! Hahaha Ik ben een half jaar geleden ook al aan het minderen geweest, want ik dronk bijna niets anders meer. Het lijkt wel of ik er een ritme in moet hebben . Maar ik voel me wel een stuk ontspannener! Ach, ik ga gewoon decafé proberen...
Wat goed dat je gestopt bent met roken! Petje af hoor!   Ik snap ook wel dat er iets voor in deplaats is gekomen, en VOF de Kunst zegt toch dat een kopje koffie een keurignette verslaving is hahaha. Ah joh, je kunt niet alles tegelijk, en beter koffie dan roken!
Zo, nou moet ik toch echt weer wat gaan doen. Doegie en een knuffel en ik duim lekker toch voor je!

Liefs,
Tess

lieve Tess en Emmie

hoe gaat het nu met ons poezenclubjemeiden??? Duim me suf hoor voor jullie!! Ben er ff wat minder door mijn m iskraam maar lees wel gewoon mee hoor!! ik lees jullie verhalen en hoop zooooooooo dat jullie zwanger zijn!!! Gun het jullie echt heel erg!!

Baby, baby waar blijf je zo lang?
baby, baby, ik ben af en toe bang,
bang dat je niet komen mag
toch blijf ik hopen op jou lach..

Op een dag voel ik je in mij bewegen
Dan weet ik wat een wonder, wat een zegen!!
Baby, baby kom toch gauw!!
Baby, baby ik wacht op jou!!

Dames toi toi speciaal voor jullie!!!!

Terug
Bovenaan