quote: gost reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('03-12-2006 12:15:50&apos

);
Goede middag,
Wij hebben lekker rustig aan gedaan vanmorgen, hihi.
Ik herken jouw wel van dit forum, geloof ik. Wij hebben in okt. 2005 besloten om voor een derde te gaan. We hebben 2 kinderen een dochter van 5 en een zoon van 3.
Vanaf okt. 2005 lees ik mee. Vaak las ik meer dan ik schreef hoor. Toen was mijn login naam MM. Komt je dit bekend voor?
We hebben er 9 maanden over gedaan om zwanger te raken van Jona.
En nu ben ik weer hier, in ieder geval vast lekker mee lezen en dan zie ik wel wanneer ik wil zwanger (wil) word(en).
En jij, hoelang ben jij al bezig? Geen kinderen nog toch?
Vertel eens als je zin hebt.
Oeh, wat zit jij in een gezonde spannende situatie zeg, heerlijk!!!!
liefs Marianne
Hai wijfie,
MM ken ik inderdaad nog wel.
Wij zitten nu in ronde 9 en vanmiddag dacht ik "daar komen de duivels". We waren in Apeldoorn aan het lunchen en kreeg beetje steken. Toen beetje roze verlies. Werd beetje verdrietig dus zijn naar huis gegaan. Na lekker even paar uurtjes slapen alles weer rustig in overtijd-land.
We zijn ruim 2 jaar samen, wonen even ruim 1 jaar samen. Ik ben 31 en vriendje is 35 jaar. Ronde 4 was ik al zwanger maar dat ging na paar dagen alweer mis. nu 5 rondes verder spannen spannend spannend.
We hebben allebei geen kinderen, maar verlang er al naar vanaf mijn 21e. Maar ja, moest 10 jaar "werken" aan de ingredienten die nodig zijn om een gezonde situatie te creeeren eer aan kindjes te kunnen gaan "werken". hihi
trouwens, ben ook niet zo'n vroege vogel normaal gesproken, maar de laatste dagen van pure spanning vroeg wakker. Zal wel weer over gaan zodra we duidelijkheid hebben. Mijn vriendje begint er nu stiekem ook in te geloven dat ik misschien wel gewoon enorm zwanger ben. Hij is zo lief bezorgt!! Schattig gewoon!!
Ben werkelijk de afgelopen 15 jaar nog nooit overtijd geweest zonder zwanger te zijn(6 jaar geleden per ongeluk zwanger maar na + - 6 weken mk), dus dat schept hoop.
ik laat het zeker weten, hoe het verder verloopt.
Leuke leeftijd, 5 en 3, toch. Vriendin van mij is ook mama van jongen van 5 en meisie van 3. Lekkere moppies!! geweldig om te ervaren hoe ze ontwikkelen in zelfdenkende mensen! fantastisch proces toch hè, kinderen zien opgroeien.
xxx Annette