Lieve Gost

A

Anoniem

Guest
Hai marianne,

Je hebt gelijk. Ik schaam me voor mijn ongegronde zorgen als ik jouw kippenvel verhaal lees. Vrouw van collega van mij heeft vorig jaar rond 20 weken zwschap  ook zwaar gehandicapt kindje verloren, die ze Daniel hebben genoemd. Wat een traumatische ervaring. Onmenselijk om zoiets te moeten doormaken. Durf niet te zeggen of  hun kindje  dezelfde afwijking had als jouw Jona. Ik had van  de chromosoom18  afwijking nog nooit gehoord, maar net even gegoogled. Triest!

Bedankt voor je lieve reactie, dat zet de realiteit weer in perspectief!

Liefs, Annette

quote: annetteprins schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-12-2006 12:49:27'));

Hai marianne,

Je hebt gelijk. Ik schaam me voor mijn ongegronde zorgen als ik jouw kippenvel verhaal lees. Vrouw van collega van mij heeft vorig jaar rond 20 weken zwschap  ook zwaar gehandicapt kindje verloren, die ze Daniel hebben genoemd. Wat een traumatische ervaring. Onmenselijk om zoiets te moeten doormaken. Durf niet te zeggen of  hun kindje  dezelfde afwijking had als jouw Jona. Ik had van  de chromosoom18  afwijking nog nooit gehoord, maar net even gegoogled. Triest!

Bedankt voor je lieve reactie, dat zet de realiteit weer in perspectief!

Liefs, Annette

Lieve meis,

Maak je niet druk hoor. En schaam je vooral niet!!! Ik wilde je alleen moed inpraten! Al is dit soms zo moeilijk!
Lief dat je aan me denkt en het is toch een zekere steun dat er meer mensen zijn (geweest) die dit proces doormaken.

Maar goed, ik wil jou heel veel succes wensen in deze spannende tijd. Hihi, weet je al wat meer?
Of laat je het me weten?

liefs Marianne

Goeie (hele vroege) zondag morgen,
Ik ben inmiddels op dag 4 na NOD beland en ben er (echt dankzij jouw hart onder de riem woorden)  veel geruster op. Temp ook nog keurig hoog. Ik test nog niet, want  we zijn  toch nog bang dat het positieve test wordt en dan wellicht weer vroege mk te verwerken krijgen. We steken dus tot dinsdagochtend(duim duim duim dat ik dan nog overtijd ben) nog even onze kop in het zand. Ik wilde eigenlijk wel testen, maar vriend-lief is bang dat  ik toch na posi test ongi wordt, en dat ik dan instort.Hij voelt zich prettiger bij nog even wachten. En hij heeft gelijk. Als ik zw ben en alles zit goed, dan zal dat dinsdag ook nog zo zijn.

Ik ben je nooit eerder tegengekomen op dit forum, trouwens. Gaan jullie voorzichtig voor een tweede kindje? Hebben jullie, naast Jona, nog kindje(s)?
Wij hebben nog geen kindjes.

liefs, Annette

Goede middag,

Wij hebben lekker rustig aan gedaan vanmorgen, hihi.
Ik herken jouw wel van dit forum, geloof ik. Wij hebben in okt. 2005 besloten om voor een derde te gaan. We hebben 2 kinderen een dochter van 5 en een zoon van 3.
Vanaf okt. 2005 lees ik mee. Vaak las ik meer dan ik schreef hoor. Toen was mijn login naam MM. Komt je dit bekend voor?
We hebben er 9 maanden over gedaan om zwanger te raken van Jona.
En nu ben ik weer hier, in ieder geval vast lekker mee lezen en dan zie ik wel wanneer ik wil zwanger (wil) word(en).

En jij, hoelang ben jij al bezig? Geen kinderen nog toch?
Vertel eens als je zin hebt.
Oeh, wat zit  jij in een gezonde spannende situatie zeg, heerlijk!!!!
liefs Marianne

quote: gost reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('03-12-2006 12:15:50'));

Goede middag,

Wij hebben lekker rustig aan gedaan vanmorgen, hihi.
Ik herken jouw wel van dit forum, geloof ik. Wij hebben in okt. 2005 besloten om voor een derde te gaan. We hebben 2 kinderen een dochter van 5 en een zoon van 3.
Vanaf okt. 2005 lees ik mee. Vaak las ik meer dan ik schreef hoor. Toen was mijn login naam MM. Komt je dit bekend voor?
We hebben er 9 maanden over gedaan om zwanger te raken van Jona.
En nu ben ik weer hier, in ieder geval vast lekker mee lezen en dan zie ik wel wanneer ik wil zwanger (wil) word(en).

En jij, hoelang ben jij al bezig? Geen kinderen nog toch?
Vertel eens als je zin hebt.
Oeh, wat zit  jij in een gezonde spannende situatie zeg, heerlijk!!!!
liefs Marianne

Hai wijfie,

MM ken ik inderdaad nog wel.
Wij zitten nu in ronde 9 en vanmiddag dacht ik "daar komen de duivels". We waren in Apeldoorn aan het lunchen en kreeg beetje steken. Toen beetje roze verlies. Werd beetje verdrietig dus zijn naar huis gegaan. Na lekker even paar uurtjes slapen alles weer rustig in overtijd-land.
We zijn ruim 2 jaar samen, wonen even ruim 1 jaar samen. Ik ben 31 en vriendje is 35 jaar. Ronde 4 was ik al zwanger maar dat ging na paar dagen alweer mis. nu 5 rondes verder spannen spannend spannend.
We hebben allebei geen kinderen, maar verlang er al naar vanaf mijn 21e. Maar ja, moest 10 jaar "werken" aan de ingredienten die nodig zijn om een gezonde situatie te creeeren eer aan kindjes te kunnen gaan "werken". hihi

trouwens, ben ook niet zo'n vroege vogel normaal gesproken, maar de laatste dagen van pure spanning vroeg wakker. Zal wel weer over gaan zodra we duidelijkheid hebben. Mijn vriendje begint er nu stiekem ook in te geloven dat ik misschien wel gewoon enorm zwanger ben. Hij is zo lief bezorgt!! Schattig gewoon!!
Ben werkelijk de afgelopen  15 jaar nog nooit overtijd geweest zonder zwanger te zijn(6 jaar geleden per ongeluk zwanger maar  na + - 6 weken mk), dus dat schept hoop.

ik laat het zeker weten, hoe het verder verloopt.

Leuke leeftijd, 5 en 3, toch. Vriendin van mij is ook mama van jongen van 5 en meisie van 3. Lekkere moppies!! geweldig om te ervaren hoe ze ontwikkelen in zelfdenkende mensen! fantastisch proces toch hè, kinderen zien opgroeien.

xxx Annette

Terug
Bovenaan