Echt ziek, zo kende ik haar niet. Ligt de hele dag het liefst in bed, op de bank, of bij ons op schoot.
Ze praat weinig, en ziet er gewoon zielig uit..
Vanaf maandag is dat dus al..In de avond overgegeven etc..Eten wil ze niet, en drinken moet ik erin praten..
Vandaag wilde ik eigenlijk nog een dagje thuis aankijken..maar ze werd vroeg wakker vanmorgen, en trilde helemaal..
Bleek ze 40.5 koorts te hebben..vond ik toch te veel..
Dus om half tien naar de huisarts.
Nu heeft ze dus een middenoorontsteking, en keelontsteking...Arm meisje!
Ik vind het zo sneu voor haar.
Het verklaart wel alls..Ze probeert soms iets te eten, maar krijgt het niet doorgeslikt..en moet steeds kokhalzen..
Huilen doet ze niet eens...bikkel..
Maar de arts zei al dat sommige kids pijn verwerken door juist heel stil te zijn..Sneu he..We kregen er niks voor..ik laat haar veel slapen, en als het vrijdag niet beter werd, moesten we terug komen.
Dan ben je echt liever zelf ziek he??
Gr Rina
Ze praat weinig, en ziet er gewoon zielig uit..
Vanaf maandag is dat dus al..In de avond overgegeven etc..Eten wil ze niet, en drinken moet ik erin praten..
Vandaag wilde ik eigenlijk nog een dagje thuis aankijken..maar ze werd vroeg wakker vanmorgen, en trilde helemaal..
Bleek ze 40.5 koorts te hebben..vond ik toch te veel..
Dus om half tien naar de huisarts.
Nu heeft ze dus een middenoorontsteking, en keelontsteking...Arm meisje!
Ik vind het zo sneu voor haar.
Het verklaart wel alls..Ze probeert soms iets te eten, maar krijgt het niet doorgeslikt..en moet steeds kokhalzen..
Huilen doet ze niet eens...bikkel..
Maar de arts zei al dat sommige kids pijn verwerken door juist heel stil te zijn..Sneu he..We kregen er niks voor..ik laat haar veel slapen, en als het vrijdag niet beter werd, moesten we terug komen.
Dan ben je echt liever zelf ziek he??
Gr Rina