Lieve Jeannette34

A

Anoniem

Guest
Hoi Jeannette,

Hoe is het met je? Wat een naar bericht. Ik ben even sprakeloos.
Écht ik vind het heel vervelend voor jullie. Hopelijk kun je het een plaatsje geven; maar daar zal wel even een tijdje overheen gaan.......... het is nogal wat..........

Zelf ben ik natuurlijk ook nog steeds bang dat er iets mis kan gaan. Ben immers pas 6 weken en 2 dagen............ dus de kritieke periode is nog lang niet voorbij.........

Lijkt me héél dubbel en verdrietig; eerst die grote roze wolk en iedereen die blij voor jullie is en dan snel genoeg zo'n miskraam....... wat knap van je dat je het vruchtje "opgevangen " hebt.......... en hebt kunnen bekijken........ daar is ook wel moed voor nodig.

We hebben het zelf nog aan niemand verteld; we wachten tot na de eerste echo; rond week 12 dus.

Verder voel ik me vrij aardig............. vandaag voor het eerst een beetje last gehad van misselijkheid en ik heb geen echte eetlust. Verder ben ik wat sneller moe. Ik heb nu bijna twee weken kerstvakantie erop zitten, dus ik ben af en toe gewoon op de bank gaan liggen voor een half uurtje of zo......... dat is een voordeel van vakantie hebben.

Zeg meid, heel veel sterkte en wie weet tot gauw!

SUUS  (ik leef met je mee)

Ik duim dat je snel weer zwanger zal raken ( 3 van mijn vriendinnen zijn vrij snel na hun miskraam weer zwanger geraakt; dus wie weet..........)

STERKTE!

Hoi Suus,

Nou meid ik ben echt helemaal "happydepeppy" voor je.
9 op de 10 zwangerschappen gaan wel goed, dus meid ik zou zeggen gewoon lekker er van genieten...
Natuurlijk is het eng omdat je weet dat het mis kan gaan, maar daar moet je  gewoon niet vanuit gaan.

Ja het is moeilijk geweest, want je verwacht het niet. het  komt niet in mijn familie  voor en ook niet in die van mijn partner.

Ik heb allerlei  redenen verzonnen "waarom" het mis  is gegaan.

Afgelopen  vrijdag zijn we naar het ziekenhuis geweest, om een afspraakk te maken voor allerlei onderzoeken aangezien mijn partner slecht zaad heeft.
Nu omdat ik zwanger ben geweest, proberen ze het toch op een natuurlijke manier te laten gebeuren.
Nu wordt alleen partner zijn zaad op 31 januari gecontroleerd (was ook al meerdere malen bij de HA gebeurt) en met mij gebeurt er nu even niets.
Ik heb gevraagd om een echo en dat wilde de vk eigenlijk niet omdat er nog zoveel troep in kon zitten van mijn miskraam.

Maar ik was helemaal schoon, en dat na een week vloeien (oké je wilt niet weten wat er allemaal is uitgekomen die week) maar toch.... Mijn lichaam heeft het allemaal héél snel schoongemaakt van binnen.

Ik vroeg hoe het kwam en of het zou kunnen door véél stress tijdens de verbouwing en al het zware sjouwwerk  of het verven met verkeerde spullen. Maar géén van dat is de oorzaak geweest.
Het vruchtje was gewoon niet goed zei ze...

Ik heb alleen spijt van dat ik het niet heb begraven maar doorgespoeld... dat is niets voor mij, maar gebeurt in een soort opwelling denk ik.

In ieder geval gaan we nu weer voor een nieuwe ronde, en heb ik het geloof ik wel al een plekje kunnen geven.

Meid geniet ervan, en ik hoop je nog een beetje te kunnen volgen met je zwangerschap.
Ik zou dit in ieder geval erg leuk vinden...

Hopelijk zal ik je snel volgen...

Héél  véél liefs
Jeannette inmiddels 35      

Terug
Bovenaan