lieve maan.....

lieve maan,

je hebt de afgelopen weken lief op mijn topics gereageerd,
maar.......
hoe gaat het nu eigenlijk met jou??
ben je nu bezig met IUI??
naar mijn telling zal het nmr. 5 zijn..
ik hoop zo dat  IUI het wel voor jouw zal blijken te zijn.
en je niet het IVF traject in moet.
zoja, dat is het helaas niet anders, en dan ga je er voor.
maar ik duim met je mee dat via  IUI jullie droom werkelijkheid wordt.

met mij gaat het al stukken beter.
nog wel steeds moeiig.
maar dat heeft tijd nodig.
ik ben ook verbazend niet verdrietig.
mischien komt dat nog wel,
maar voor nu kan ik er rustig over terug denken en spreken.
over 2week hebben we  een gesprek met onze IVF arts, ben benieuwd.
dat gaat over de niet geslaagde IVF en ws. over wat we nu willen.
wel, dat was al snel duidelijk.
zo mogelijk de cryo terug plaatsing.
en dan ook gelijk 2.
maar dat zal op zijn vroegst nog 6week duren.

wel meis,
laat je me weten hoe het jou vergaat?
en hoe jij je voelt op dit moment?
ik mag het de afgelopen periode dan wel druk met mezelf hebben gehad,
maar mijn gedachten zijn ook bij jou!!
liefs, jana. xx

Lieve Jana,

bedankt je voor je 'briefje', doet altijd goed!
Met mij gaat het wel goed eigenlijk. Een dag of 9 geleden weer ongesteld geworden en dus naar het zkh voor uitgangsecho. Zag er goed uit, dus op voor IUI 5 (je had goed geteld, haha!)
Dit keer met andere hormonen, de gyn stelde voor dat ik vast met puregon aan de gang ga, als voorbereiding op de eventuele IVF die ons te wachten staat. Ze wil nog wel de 2 IUI's die ik nog 'tegoed'  heb doen, want volgens haar zou het nog steeds zomaar kunnen dat er eentje aanslaat. Op ons verzoek heeft ze ons toch ook vast op de IVF wachtlijst gezet, zodat we daar waarschijnlijk over een maand of 4/5 mee kunnen beginnen. We hebben ook gelijk bloed moeten laten prikken allebei voordat we straks met IVF kunnen beginnen, en een IVF info dvd'tje meegekregen...
Ik heb een beetje een dubbel gevoel... van de IUI verwacht ik uberhaupt nix meer... En IVF lijkt me zo heftig... Maar ik doe het wel natuurlijk, stel  dat het lukt!!!
Maar goed, ik heb dus ondertussen al 5 dagen puregon gespoten, gaat erg goed. Heb wel buikpijn en ben af en toe misselijk (vooral 's ochtends: idioot toch dat je al die 'zwangerschapskwaaltjes' moet ondergaan door die hormonen, terwijl er van zwanger zijn al veel te veel jaren geen sprake is!! héél gemeen...). Vanavond nog een spuit en dan morgenvroeg voor de fm naar het zkh... ik vind het wel spannend...
In onze vriendenkring hebben we de afgelopen weken wat meer mensen op de hoogte gesteld van ons babytraject, het is tenslotte geen geheim, maar vind het niet altijd even leuk om het erover te hebben. Mijn schoonouders weten nog steeds van niks... Hoe is dat bij jou?? Weten veel mensen ervan? En hoe voel jij je daarover?
Ben trouwens blij te horen dat je je ondanks alle ellende van de afgelopen weken toch zo sterk staande kunt houden. Ik vind het heel knap van je! En ik denk ook dat het een goede instelling is. Je hebt een prima plan in je hoofd: cryo terugplaatsing zsm! Ik duim natuurlijk dat dat allemaal door mag gaan.
Hou je me op de hoogte? Hopelijk tot gauw weer!!
Liefs, Maan

Terug
Bovenaan