Lieve meiden hier!!!!!!

Hoi lieve, lieve meiden........

Ik heb mezelf weer een beetje bij elkaar geraapt hoor.............

Sinds zaterdag begonnen met het spuiten van hormonen ivm de IUI die deze maand van start gaat. Maandag gelijk bellen om mijn eerste dag van deze cyclus door te geven......
en dan gelijk een afspraak maken voor de eerste controle op dag 9... da's op zondag....... ook handig...... zal wel maandag worden......

Truitje, wij doen idd hetzelfde denk ik, houd je me op de hoogte?? Heb jij last van de hormonen?? ben benieuwd hoe het jou vergaat... waarom zijn jullie in aanmerking voor IUI gekomen??

Kimpansee,......... wat een verschrikkelijk bericht..!!!!!!!!..... Wij hebben in elk geval nog een lichtpuntje..... ik leef met jou en Jim mee hoor!!! Heel veel sterkte en een dikke knuffel.......

Lill

HOi Lil,

ik ga ook binnenkort starten met IUI. Spannend he?! probeer al mijn hoop maar weer bij elkaar te rapen. ik hoef niet te beginnen met spuiten...eerst 3 keer in mijn eigen cylcus en eventueel daar na 3 keer in een gestimuleerde cyclus. Ik begrijp uit jouw verhaal dat jij wel gelijk met hormonen aan de slag moet? waarom is dat? heel veel succes en ik wil ook graag op de hoogte blijven van alles!!
groetjes Bo

HOi Lil,

ik ga ook binnenkort starten met IUI. Spannend he?! probeer al mijn hoop maar weer bij elkaar te rapen. ik hoef niet te beginnen met spuiten...eerst 3 keer in mijn eigen cylcus en eventueel daar na 3 keer in een gestimuleerde cyclus. Ik begrijp uit jouw verhaal dat jij wel gelijk met hormonen aan de slag moet? waarom is dat? heel veel succes en ik wil ook graag op de hoogte blijven van alles!!
groetjes Bo

HOi Lil,

groetjes Bo

HOi Lil,

groetjes Bo

lieve lill,

heel veel succes met de iui!
ik hou me deze week beetje op de achtergrond, omdat ik het ff moeilijk heb (wij allebei, jim en ik)
ik lees wel mee en zal af en toe ook vast reageren, maar wil ff alles laten bezinken en kijken hoe het vrijdag bij uroloog gaat!

tot snel
xx kimpansee

hou je taai he meissie!

Hoi Lill, even een antwoord op jouw vraag:
Heb jij last van de hormonen??
nee niet echt eignelijk...ben misschien wat meer emotioneel (janken en geirriteerd) maar dat kan ook komen doordat ik het gewoon heeel spannend vind allemaal...en het mag ook een beetje van mezelf, maar er een beetje "misbruik" van hihi...
Jou tweede vraag:Waarom zijn jullie in aanmerking voor IUI gekomen??
Dat is omdat er bij ons een onbegrepen onvruchtbaarheid is....alles is verder ok en zo, maar het lukt maar niet om zwanger te worden..raar he? we zijn best lang bezig, 5 jaar nu denk ik pfffff wat staat dat lang als ik het zo lees...
maar eerst allerlei onderzoeken, je kent ze wel, en daarna 3 x iui eigen cyclus en nu met hormonen...valt tot nu toe nog mee..hoop gewooon zoooo dat het lukt, wie weet wel een tweeling! durf er niet veel aan te denken
Hoop voor jou ook echt dat dit "zoden aan de dijk" zet, want het wachten wordt je beu...en onzeker.. gewoon proberen dit en goede moed houden meissie, en als het ff niet gaat of moeilijk is, hoop ik dat ik je ook een beetje kan steunen...
succes !!!
liefs
Truitje

Hoi Lill,

Fijn om te lezen dat het weer wat beter met je gaat!
Lukt het met de spuiten zetten? Heb je al een injectiepen (of injectie'veer'), dat vergemakkelijkt het spuiten wat.
Ik hoop heel hard dat het nu snel bingo is meid! Je kansen worden nu toch vergroot he, nu moet mother nature alleen nog een beetje meewerken!

Veel suc6 meid,
lfs. Suus

Terug
Bovenaan