Lieve meiden, ik stop met het forum

A

Anoniem

Guest
Lieve meiden,

Ik ga stoppen met dit forum, ik ben veel te veel bezig met het zwanger worden. Thuis word ik er niet gezelliger op, dus heb besloten er minder mee bezig te zijn.
Ik dank jullie voor al jullie steun en jullie luisterend oor. Ik wens jullie allemaal het allerbeste toe!

Liefs Suusje

Ik wens je heel veel geluk toe en dat je jezelf weer een beetje terug kunt vinden!!!!

Ik sluit me helemaal aan bij mijn voorgangster.
Neem de tijd die je nodig hebt en ga daarna weer met goede moed verder...
Onze duimen blijven draaien, ook voor jou!!
Hopelijk kun je ons wel een keer het gelukkige nieuws vertellen!!x Linnepinnie
Sterkte!

Hoi Suusje,

wat erg voor je dat t weer mislukt is! Ik kan me heel goed voorstellen dat je het niet meer kunt opbrengen om hier nog zo veel te zijn. Doe gewoon waar jij je goed bij voelt.

Ik hoop heel gauw te kunnen lezen dat het raak is, want dat gaat echt nog wel gebeuren!

Sterkte meid, liefs janu

Hoi Suusje,

Wat erg voor jullie dat de 4de poging ook mislukt is. Ik vind het heel goed dat je even rust neemt. Het constant met zwanger worden bezig zijn, daar wordt een mens ook knettergek van. Vandaar dat wij ook even een rustpauze hebben en dat bevalt me prima.
Neem alle tijd die je nodig hebt om bij te komen en om weer te leren waarderen wat je nu hebt.
Hopelijk horen we weer snel wat van je maar dan met goed nieuws natuurlijk.

Kruimel

Hoi Suus, ik begrijp je hoor. Ik heb ook wat meer afstand genomen van dit forum, af en toe zie je me nog wel eens voorbij vliegen, maar niet meer dagelijks of wekelijks, alleen wanneer het mij uitkomt. Ik was op den duur ook alleen nog maar bezig met alles wat met zwanger worden te maken had en af en toe is het goed om even de boel de boel te laten.

Ik heb inmiddels 5 mislukte IUI pogingen, moet er nog één en dan gaan we verder met IVF, wie weet brengt dat de oplossing.

Sterkte met alles en tot ............

Knuffel van Pleun

Hoi Suusje,

Heel begrijpelijk dat je even afstand neemt... ik denk dat we allemaal weten hoe erg je met zwanger worden bezig kunt zijn.. om gek van te worden. Ik wens je veel rust toe en als je terug wil zijn we er natuurlijk altijd voor je!

Liefs, Saar

Terug
Bovenaan