lieve meiden, na mijn vakantie sluit ik me weer bij jullie aan..:(

A

Anoniem

Guest
Lieve meiden,

helaas heb ik een miskraam gehad, en kwamen we er achter met de echo van 8 weken dat het vruchtje gestopt is met groeien met 5en halve week,

er zat alleen een leeg vruchtzakje, dus nu wordt aankomende woensdag gecurreteerd, en we gaan 5 juli op vakantie, dit wilde ik eerst afzeggen maar mischien is het wel even goed voor ons even weg en proberen alles op een rijtje te zetten,

en als ik terug ben zou ik me graag weer bij jullie voegen, en samen met jullie weer lief en leed delen, ik ben dan maar kort weg geweest, maar dat jaartje wat ik hier ben geweest heb ik ontzettend veel steun van jullie mogen ontvangen,

Liefs Iris

Hallo futuremummy,

Ik had ergens anders op het forum al gelezen van je miskraam.
Ik had je liever hier niet zo snel terug gezien, maar helaas is het niet anders...
Ik wil je veel sterkte wensen met je curretage en ik hoop dat je op vakantie je verlies een plekje kunt gaan geven.
Ik wil je veel sterkte toewensen en zie je wel weer schrijven op het "zwanger worden"-forum.

Liefs,

Twinkel3

Hoi Iris,

Ik denk ook dat het goed is wel op vakantie te gaan. Zo kan je even tot jezelf komen en het een plekje geven.
Ik wil je heel veel sterkte wensen. Take care meid.

Liefs Anoek

Hoi Iris,

Ik vind het echt ontzettend jammer voor jullie! Ik hoop dat het snel weer raak mag zijn en dat het dan wel goed gaat.
Het is idd goed dat jullie er even tussenuit gaan, alles een beetje een plekkie geven en dan weer met goede moed weer verder.

Heel veel sterkte en geniet van jullie vakantie.

Groetjes Elly

Hoi Futuremamma.

Ik had ook al je berichtje gelezen op het 'zwanger zijn' forum. Wist echt niet wat ik hoorde/las. Ik was oprecht blij voor je dat het eindelijk gelukt was. Ik was dan ook erg verrast om dit nare bericht te lezen. Ik wil je dan ook heel veel sterkte wensen met het verwerken hiervan. Probeer toch lekker van je vakantie te genieten en zo een beetje tot rust te komen. Hoop echt voor je dat je snel weer zwanger bent.

Liefs,
Jazz

lieve futuremummy,

ik wil je nog even heeeeeel veel sterkte wensen met de aankomende curretage......
het lijkt me allemaal heel spannend.

ik denk dat het heel goed is om daarna even weg te gaan en je gedachten te verzetten.
daarna kan je er hopelijk ook weer wat beter tegen om weer verder te gaan en je hier weer aan te sluiten....   toch zal het vast nog moeilijk blijven....

ik hoop dat we samen snel op het zwanger forum zitten

-x- lievebeestje

Terug
Bovenaan