Lieve meiden

LIEVE MEIDEN!!!
Ik wil jullie even heel erg bedanken voor jullie heerlijke reacties gisteren!!!! Dat doet een mens meer dan goed!!!! En ik weet dat ik heel bevoorrecht ben!
Ik vind het nog steeds heel onwerkelijk. Ben gisternacht ook wel drie keer naar de wc gerend om te kijken of ik toch niet ongi werd. Maar nee..........
Ik kom voorlopig niet terug op het forum want ik wil er lekker van genieten en me weer op m'n dagelijkse dingen gaan (proberen) te richten. Maar ik wil jullie allemaal alle succes van de wereld toewensen en heeeeeeeel erg bedankt dat jullie er voor me hebben!!!!!
 
Hoi Jenke,

Ga je niet mee naar het maart forum? Zo ja, tot dan en zo niet, dan zeg ik nu: geniet ervan meid, het wordt vast een ontzettende mooie tijd!!!!

Liefs,
Jacqueline
 
Meid ga er lekker van genieten ik hoop dat je een mooie tijd krijgt die 9 maanden dat je zwanger bent en dat jullie maar een mooi kindje op de wereld zetten.

Heel veel geluk
Veel liefs
Brenda
 
Aaaahhhh.... je komt hier toch nog weleens te lezen ??? We willen allemaal weten hoe het met onze zwangere Jenke gaat. Heb het ook aan el gevraagd, ik vind het toch altijd weer leuk om iets van jullie zwangere meiden te horen. En jullie kunnen ons van goed advies voorzien, toch ??? Het is maar gekheid. Meid, tuurlijk hoop ik dat je nog eens van je laat horen maar je moet zeker ervan gaan genieten samen met je vriend !!!!! Ik wens je een voorspoedige en gezonde zwangerschap toe !!!

Veel liefs en een dikke knuffel van Biaggi
 
Lieve Jenke,
Ga lekker genieten van je zwangerschap, volgens mij straal jij de hele dag!! En nog heel erg bedankt voor al je lieve reacties! Geniet ervan ik gun het je echt heeeeeeel erg. Al het goeds voor jou, je kindje (klinkt mooi he, je kindje!) en je vriend!
Liefs san
 
Hoi Jenke,

Ik was door drukte een paar dagen niet online en lees nu pas je goede nieuws. Echt fantastisch en lekker snel. Geniet er lekker van! Bedankt voor al je lieve reacties hier op het forum.

Dikke knuffel van Irma
 
Terug
Bovenaan