Lieve |meiden

A

Anoniem

Guest
De meiden die gereageerd hebben op mijn verhaal "boos zijn op een vriendin"erg bedankt voor de lieve woorden en voor de tips.Dit doet mij zo ontzettend goed en vooral omdat ik aan mezelf ging twijfelen of ik terecht boos ben op haar.Het is nu 14 jaar 1 van mijn beste vriendinnen en dit is de eerste keer dat ze mij zo'n pijn heeft gedaan met haar woorden. Vooral omdat ze zelf weet hoe het voelt om een miskraam gehad te hebben en ik haar hier altijd erg mee gesteund heb.Mocht ze dit nog een keer zeggen dan laat ik haar jullie berichten lezen.Misschien dat ik dan tot haar door kan dringen.De lange vriendschap zal ik niet zomaar ver- breken, want zo zit ik niet in elkaar,maar enige afstand ga ik nu wel even houden tot ik wat afgekoelt ben.De meiden die hetzelfde meegemaakt hebben wens ik ook veel sterkte.Wat mij zo raakt is dat ik nooit van haar had verwacht dat ze zo iets zou zeggen, want het is normaal gesproken een slimme en lieve meid.Zo zie je maar weer dat na jaren "vriendschap" er toch nog iets kapot kan gaan en dat is erg verdrietig.Ik hoop dat mijn boosheid zal slijten en ik over een tijd alleen nog maar de fijne momenten kan koesteren.Dikke zoen voor jullie.

Hoi Angela,

ik was net je berichtje aan het het lezen en wilde wat typen toen ik deze weer zag. Misschien moet je je vriending inderdaad nog een keer proberen te vertellen hoeveel pijn zo'n opmerking doet en waarom. Het is niet alleen een domme opmerking het is vooral ene hele kwetsende opmerking. Misschen dat ze het zich niet realiseert dat kan best iedereen overkomen. En anders deze stukje laten lezen. Want zoals je zelf al zegt ruim 10 jaar vriendschap is niet niks en die moet ook wel en stootje kunnen hebben.

Suc666

Hoi Amsterdamned, dank je voor je bericht. Ik heb net een brief aan haar geschreven en ga het morgen op de post doen.Tuurlijk kan deze vriendschap een stootje hebben, wat mij betreft wel. De berichten van jullie doen mij goed en de brief schrijven ook.
Liefs Angela

Ik heb net een berichtje onder je oude berichtje gezet.
Lees nl. nu weer even alles bij en reageer dan ook meteen.
Jammer dat je het gemist hebt.
Wel veel succes met je brief, je bent een slimme meid.

Liefs, Crienie

Terug
Bovenaan