Lieve meiden..

Aan jullie geduim heeft het niet gelegen!!!Toppie!! bedankt hiervoor!!
Maar helaas... het weekend verloor ik al wat bruinig bloed en dat werd steeds meer..ze hadden wel gezegd dat dat mogelijk was..maar je voelt gewoon of iets nog goed zit of niet...Zo positief als we waren werd het het weekend minder en met nog een sprankje hoop zijn we vanmorgen mijn urine weg wezen brengen en bloed wezen prikken, een uur daarna mochten we bellen..in die tussentijd ging ik maar weer eens naar het toilet en het werd aardig rood..
Dus de uitslag kwam eigenlijk niet als een verassing meer.
Natuurlijk zijn we teleurgesteld..maar het gebeurt niet vaak dat de eerste keer raak is.. dus...We geven de moed niet op hoor!!  De tweede poging zal in elk geval na juni of in september plaatsvinden(er is een stop van 3 wkn ivm zomervakantie) en er zijn nog meer die willen natuurlijk!!

Ontzettend bedankt voor jullie lieve berichtjes! ennnne onze aandacht en het duimen gaat nu vooral uit naar o.a Cynthia en Rozemarijn en natuurlijk alle anderen die nu en straks weer in spanning zitten!!

Maar ik blijf hier gewoon komen hoor, totdat ook ik die positieve test heb!!

gr. van marco en petra

Lieve allebei

Ik heb ook al even een berichtje achter gelaten op jullie web log. Maar aangezien ik zo geschrokken ben naar alle positieve symtonen.
Ik had zo geduimd en gehoopt en nu dit  ik vind het zooo ontzettend naar. Ik kan er echt niet bij....

Liefs rozemarijn

ja, je ziet het, ook nu kan je lichaam je in de steek laten. maar w.s was het toch niet helemaal goed en dan kan het beter nu mis gaan dan later..
de symptomen hadden dus ook vooral te maken met de hormonen helaas. maar goed, dit zegt dus helemaal niets over jou of een ander!!
we hebben jouw en andere berichtjes gelezen op de weblog; heel lief!!
maar we geven niet op hoor!!

gr. petra

Hoi Petra,
Eerlijk gezegd had ik dit helemaal niet verwacht! Alles was zo positief! Echt heel jammer en ik hoop echt dat het de volgende keer wel lukt. groetjes

Ha Petra,

Wat een teleurstelling!! Ik heb je berichtjes gevolgd en het zag er zo ontzettend goed uit. Ik was er al van overtuigd dat het de eerste keer gelijk raak was. Wat jammer dat het niet zo is. Het was jullie echt gegund.
Fijn dat jullie positief blijven. Op naar de volgende keer, goede keer...

Gonnie

Lieve Petra en Marco,

Wat ontzettend sneu dat het niet goed is gegaan, maar je blijft positief en dat is goed, neem nu even de rust want dat zal jou en je mannetje goed doen!!! En dan komt het echt wel goed ....

lfs Mickey

Goh meissie,

Ik kan eigenlijk niet meer zeggen dan dat ik het ontzettend vervelend voor je vind. Maar wat ben jij sterk en vol goede moed zeg.

Ik wou dat ik daar een voorbeeld aan kon nemen.

Groetjes, Jannie

Hoi Petra,

Hoe stoer en realistisch we allemaal ook willen zijn, het blijft gewoon KL.. als je weer ongi wordt. Het is toch een vreselijk spannende tijd en het is dan gewoon een VETTE domper als die rotongi weer komt.
Maaaaaaaar niet getreurd! Het gaat goedkomen het is alleen een kwestie van tijd!! Echt hoor we gaan allemaal een keer zwanger raken!

Dikke kus
Inge

Terug
Bovenaan