Lieve Meiden

Lieve lieve lieve meiden,

jullie zijn allemaal waanzinnig lief. Wat een steun en mooie woorden voor een ieder die hier met haar verhaal komt.

Positiviteit staat bij mij voorop, altijd op zoek naar dat zonnestraaltje wat voor mij, maar wat ook voor jullie bestemd is. Nu vind ik het moeilijk even aan die posotiviteit voor sommige van jullie vast te houden.

Belinda wat kan ik zeggen, dan meid wat vreselijk. Eindelijk was daar jullie geluk, het heeft lang geduurd, je mannetje is geopereerd en je wordt wonder boven worder vrijwel direct zwanger. Godzijdank je bent zwanger geworden. Je wet nu het is mogelijk. Een dooddoener uit de mond van anderen, maar uit de mond van iemand die weet wat je meemaakt misschien wel een woord van steun. Er is geen reden om te verwachten jullie geen kindje kunnen krijgen, het probleem dat er was is opgelost en nu domme pech. Ik wens je heel veel sterkte en zal   aan je denken.

Corina,
lieve meid, wat vreselijk. Je zou toch denken dat al die knappe koppen toch wel iets kunnen vinden wat de oorzaak is. Neem lekker even rust nu, al is dat moeilijk. Hou je even met andere dingen bezig, het lijkt er in ieder geval op dat je lichaam rust nodig heeft. Eis nog meer onderzoeken, want wat je wilt is duidelijkheid, dat verdien je. Ik wete niet goed wat ik je verder kan zeggen, hoe ik je kan steunen. Ik denk aan je en help je hopen dat eens dat zonnestraaltje jou bereikt.

Claudia,
meis wat een ellende, hartproblemen hebben al zo'n ontzettende invloed op je. En dan die hormonen die zeggen, ik wil nu een kind. Hou je rustig lieverd. Probeer ergens je rust in te vinden. Wandel door het bos, ga 's avonds aan hets trand wandelen, in het echt of in gedachten. Maak jezelf helemaal leeg en rustig. Ik weet het, het verhelpt je problemen niet, maar misschien vind je wat rust.
Ook aan jou zal ik denken.

Lieve Bibi,
het is gewoon niet eerlijk, weer een miskraam. Weer het verdriet, de pijn en het verlangen groeit. Het wachten op bepaalde onderzoeken klinkt bekend. Ik moet 4 tot 5 maanden wachten voordat ik een uitgebreid onderzoek krijg naar stollingsafwijkingen (ik heb een verleden met trombose). Gelukkig mag ik wel al zwanger worden, want dan word ik uit voorzorg behandeld (dus zonder onderzoeken). Meid ik hoop dat er iets simpels uit al die onderzoeken komt. Gewoon iets simples wat met een pilletje te verhelpen is. Neem de tijd om uit te vissen hoe en wat, en als de tijd daar is hoop ik dat je eens van een dikke buik kan genieten, en daarna van een lieve gezonde baby. Hou je ons op de hoogte.

Lieve Daantje,
ik denk veel aan je, en hoop dat het jou en je kindje goed gaat. Je verdiend het. Probeer te genieten, en laat ons megeniten. Jij ben voor ons een stukje hoop.

Kyra, Maantje, Gaby, PV en alle andere meiden.
We laten ons niet kisten. We blijven leven en genieten en eens wordt onze droom waarheid. Ik ga er voor.
Jullie ook?

Allemaal een dikke kus van Miep

Kom op meiden groephug:    

Hallo lieve Miep ,

Nou je hebt helemaal gelijk hoor. We houden vol en genieten van het leven. Het is te kort om er niet van te genieten.
Mijn motto is dan ook ` Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd`, hoe moeilijk dit soms ook is.
Kortom Carpe Diem ( pluk de dag!!!)

Als je wilt msnnen of iemand anders kan dat hoor.

Mijn msn = gabymenzel@msn.com
Kunnen we ook eens over andere dingen kletsen.hihihihi

Liefs Gaby

Hoi Miep,
Jij kan ook wel wat positieve energie gebruiken, las dat je volgende week een sollicitatiegesprek hebt: spannend! Maar als ik jouw verhalen hier altijd zo lees denk ik dat je communicatief wel heel sterk bent en weet wat je wil: doet het altijd goed op een gesprek! Veel succes meid en laat ons weten hoe het gaat!
Liefs Solleke

Lieve miep..

bedankt voor je lieve   woorden..

Ja ik geef de moed niet op hoor..gelukkig jij ook niet..ik vindt het heel knap van je dat je toch anderen kunt steunen ondanks wat je hebt mee gemaakt.

ik wil je ook veel sucses wensen met verder porberen en hoop ontzettend voor je dat het vlug raak is,,

Waarom vraag ik me wel is af,lukt het bij anderen vlekeloos en bij ons niet?soms is het zo oneerliijk he!!

miep bedankt je bent een ontzettende lief en medelevend.

gr maantje

Hi Miep,

Wat ben je toch ook een lieverd. Ben het helemaal met je eens om altijd die weg te zoeken naar iets positiefs, ik lees ook altijd graag jouw reacties. Ik ben ook  zo enorm blij met dit forum en de geweldige meiden die ik hier tegen kom. Wat goed dat je  dat zo eens benadrukt.

Ik ben best positief hoor en probeer dat vast te houden, iedere dag die er weer bij komt is er één. Morgen alweer 10 weken, dat schiet best op. Volgende week lekker weekje vrij met mijn twee mannen (mijn vriend en zijn zoon van 11). Gaan we gewoon leuke dingen doen en wat voorbereiden op het nieuwe huis. Er zijn ook zoveel andere mooie en fijne dingen in ons leven die we inderdaad moeten blijven zien.

Bedankt!!! Ennûh nogmaals heel veel succes met je sollicitatie volgende week.

Dikke knuffel,
Daantje

Lieve, lieve Miep,

Je hebt totaal gelijk hoor, dit is ook precies wat ik aan het doen ben. Gewoon genieten van alle mooie dingen die het leven biedt. Zeker met dit heerlijke weer gaat mij dit prima af. Als ik mijn hond in de polder uitlaat snuif ik die heerlijke zomerlucht op, als er water in de buurt is peddel ik even met mijn voeten erin en laat alles gewoon ff lekker bezinken. En nee, het lost niet alles op maar goed, dat kan ik ook niet verwachten, het is gewoon  een kwestie van tijd, we  moeten geduld hebben.

Weet je lieve Miep ook voor jou (en voor alle meiden) komt alles weer goed hoor. Is het niet vandaag of morgen, goed komt het in ieder geval. En natuurlijk zitten we  wel eens in een dipje of een grote dip, vecht er dan maar niet tegen maar accepteer dat dan gewoon en laat het over je heenkomen. Ik probeer zelfs al om mijn dipjes te lachen, want ja ook mijn dipjes zijn  een onderdeel van mij, dus waarom zou ik die niet omarmen hè?  

Heel veel succes met je sollicitatie meid!

PS hihi, het moet hier nu niet te eng gaan worden moet die groepsknuffels hè??

Liefs,
Claudia

Terug
Bovenaan