Lieve meiden

A

Anoniem

Guest
Even laten weten dat ik aan alle meiden met een NOD in deze dagen denk. Heb afgelopen week niks van me laten horen. En heb zo'n moeite met de miskraam dat ik me waarschijnlijk aankomende week hier ook weinig laat zien. Maar hoop echt dat we allemaal snel zwanger zijn!! Meiden met een nod.. Hoe is het?

Meisje,...lieve schat!!!Neem alle tijd om de mk een plekje te kunnen geven,...Ik weet hoe moeilijk het is,...jammer genoeg,....weet ook uit eigen ervaring dat je dan ff geen zin heb om op een zwanger forum te zitten, maar als je alles een plekje heb kunnen geven, zullen we ( dat weet ik zeker) allemaal weer blij zijn als we weer met je kunnen kletsen!Hou je taai,....ik heb met de 2 mk achter elkaar een bedelarmbandje gekocht met een vlindertje,..dat heeft me erg geholpen om het een plekje te kunnen geven.owja en niet te veel van andere mensen aantrekken, met hun goed bedoelende meningen....bedoel sommige mensen kunnen heel dom zijn,...om te zeggen, ach je was toch nog niet zo ver, beter nu dan later,..maar weet zeker dat het gevoel net zo erg is als dat het later mis gaat!!Het zit toch in ons heh!
Dikke kus Liefs nance

Hey meid,

Is helemaal niet erg dat je nu minder op het forum bent! Het is niet niks wat je meegemaakt heb. Verwerk het op je eigen manier. Als jij daar meer tijd voor nodig hebt dan moet je dat zeker doen! Verwerken is van groot belang om straks weer verder te kunnen.
Kijk de 1 heeft daar minder moeite mee en de ander niet. Ik zou precies hetzelfde hebben. Ik zou er ook kapot van zijn en het eerst laten verwerken en proberen een plekje te geven. Geef jezelf dus de tijd die je nodig hebt!

Mijn nod is sinds maart niet meer gezien en mag gelukkig naar de gyn. Ben alleen nog niet gebeld voor een afspraak dus ga morgen zelf ff bellen!

Sterkte meid!!! Denk aan je !!!

Liefs Ram24

Lieve Rianne,

Neem de tijd voor jezelf en de tijd om dit verlies een plekje te geven! Iedereen doet dat op z'n eigen manier en er is geen handleiding voor......Geef je emotie de vrije loop en doe het zoals het voor jou en je man goed voelt. Kan me heel goed voorstellen dat je er kapot van bent, het is niet niks! De meiden hier zullen dat zeker begrijpen.

Pas goed op jezelf en ik denk aan je!
Dikke knuffel Lynn.

Hè meid, wat ontzettend naar te horen dat je het er zo moeilijk mee hebt. Het is ook niet niks, bah... Neem je tijd, maak je vooral niet druk om ons. Wij wachten geduldig op je totdat jij weer zo ver bent om je bij ons aan te sluiten. Ik denk dat ik voor meedere spreek dat we aan je denken. Sterkte...!

Je hoeft je echt niet schuldig te voelen omdat je er even niet bent op het forum! Neem alle tijd om het verlies te verwerken, het is niet niks! Iedereen doet dat op zn eigen manier en tempo.

Ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt!

Neem alle tijd meid! Dat is zo belangrijk!!
Onverwerkt verdriet kan op verkeerde momenten naar boven komen,juist als je het niet verwacht. Daar zit je dan ook niet op te wachten!
Iedereen doet het op zijn eigen manier en snelheid.

We nemen jou niets kwalijk hoor!!
We "zien" je vanzelf wel weer!

Dikke knuffel!

Hey meis,

Ik sluit me aan bij de rest van de dames.
Neem rustig de tijd voor jezelf,

Heel hele dikke knuffel
En veel sterkte meis.

Terug
Bovenaan