lieve mensen!

Lieve mensen,

Bedankt voor het welkom en  de lieve reacties op mijn vraag.  Ik hoop natuurlijk gelijk weer zwanger te worden/zijn maar je weet nooit. Het is goed om er over te praten met mensen die hetzelfde (of ongeveer) hebben meegemaakt, voel je je niet zo alleen!

Ik zit ook veel in het buitenland voor mijn werk,  het is dus ook ver weg van  thuis en man gebeurd. Voel me daar  soms ook schuldig over maar weet dat als het goed zit, dat niet moet uitmaken . Het verstand weet dat ook wel maar de emotie volgt nog niet echt af  en toe!

Ik ben 36, over een maand 37 en dit was de eerste echte poging. Vanwege het buitenland verhaal ben ik dus ook vaak niet thuis als mijn ei aan de wandel gaat. Deze keer was ik dus zowaar thuis en was het raak.  Wij zijn net in februari getrouwd en sinds die tijd dus zonder iets aan het klussen. Deze keer was de 1e keer dat ik ook echt mijn eisprong enzo getest had.

Mijn miskraam is vorige week donderdag gebeurd. Ik had al wel wat bloedverlies, bruin bloed, daarna 2 dagen niets en 's morgens kwam alles er uit met een hoop bloed.
Eigenlijk heb ik in totaal maar 3 dagen echt gebloed, het is nu helemaal over. Normaal gesproken heb ik een cyclus van 24 dagen dus wanneer zou ik weer vruchtbaar zijn?

Als ik mijn originele cyclus aanhoud, zou dus mijn   NOD 18 juni moeten zijn toch?

tot snel,
Zwaan

Lieve Zwaan,

Ik heb de afgelopen dagen wel meegelezen maar niet echt gereageerd dus ik ga nu maar even wat berichtjes af en ik las al dat je ook net je miskraam achter de rug hebt.
Ik hoop dat het allemaal een beetje met je gaat en dat jullie er vooral ook samen voor elkaar kunnen zijn. Ik las net ook dat je veel in het buitenland zit en dat je ook al een beetje met je leeftijd zit. Ik ben zelf nu 2 jaar en 4 miskramen verder en heb dat gevoel al zelfs met mijn 34. Maar we blijven positief en de aanhouder gaat tenslotte een keertje winnen. Wijj zitten inmiddels in de hele medische molen van  miskramen maar tot op heden zonder aantoonbaar resultaat. Maandag gaan we weer terug naar het ziekenhuis en dan gaan we praten over de toekomstige zwangerschap en welke hulpmiddelen we daar bij gaan gebruiken (waarschijnlijk hepanine spuiten en innestellingspilletjes).
En aansluitend rijden we vanuit het ziekenhuis naar de luchthaven voor 2 heerlijke weken vakantie.

Wat betreft mijn miskramen ben ik steeds weer naar 28 dagen ongi geworden (mijn normale cyclus) en mijn eisprongen waren dus ook hetzelfde. Dit hoeft niet voor iedereen zo te zijn maar ik had ook steeds een korste heftige bloeding na mijn miskramen (4 dagen). Ik hoop voor jou dat het bij jou ook zo zal zijn en dat je gewoon gelijk weer een normale cyclus zult hebben.

Heel veel sterkte met alles.

Corina

Terug
Bovenaan