lieve nog niet zwangere vrouwen

A

Anoniem

Guest
hoi allemaal ,

ik circuleer al een klein poosje op dit forum ,
alleen mijn vrouw is nu na 11 maanden zwanger geworden , van ons 3e kindje
wij zijn 37 , en we zien erg uit naar ons 3e kindje wat nu pas 6 weekjes oud is.

onze oudste dochter is nu 14 , en onze jongste dochter is nu 7 jaar .

en nee janneke , mijn vrouw heeft geen ciclus van 7 jaar LOL .

punt is dat je wel eens met dingen in je leven te maken krijgt waardoor dingen heel anders lopen dan je van te voren hebt bedacht.

bijv , onze eerste kwam heel rot ter wereld , het zou een thuis bevalling worden uit eindelijk , ambulance midde in de nacht gebeld , en naar het ziekenhuis , daar nog geprobeerd met de tangen , vervolgens met de vacuum , en uiteindelijk werd het een keizersnede , jeetje dacht dat ik geen vrouw meer over zou houden wat een drama !

net voor de bevalling stierf mijn vader , en vrij kort na de bevalling stierf mijn moeder , dit alles bijelkaar maakte mijn vrouw zo van slag dat ze 1 jaar moest opgenomen worden , en daarna nog 13 jaar behandeld werd , melanie werd na 7 jaar geboren , die bevalling ging een stuk beter , wel met de tangen , maar niet zo chaos.

sinds 2 jaar is janneke echt de goede weg ingeslagen , ze heeft echt de hele wereld bewogen om te staan waar ze nu staat , en ja ik ben trots op haar.

een jaar geleden hebben we dus besloten om nog 1 keer te proberen een kleine erbij te krijgen, en na 11 maanden mogen we heel blij zijn , dat het nog is weg gelegd voor ons .

we zijn onwijs dankbaar , en gunnen een ieder op dit forum een klein wonder zoals wij dat al 2 keer mochten beleven , en zelfs nu voor de 3e keer !!!!

probeer als het weer eens tegen zit positief te blijven , maar vooral steun elkaar !!!!

groetjes Jaap

lieve jaap.

bedankt voor je woorden.wat een rottijd heb je gehad zeg!!
ik heb ook een heel rottijd achter de rug.2 maanden geleden was ik dan ook zwanger en helaas ging het al heel vroeg mis.
ik heb ook verhalen gelezen op het andere forum en goh wat ben jij een lieve man zeg je vrouw mag heel blij met jou zijn.

ik hoor eigelijk op het forum als het zwanger worden langer duurt maar af en toe kom ik ook hier omdat die andere meiden allemaal in de molen zitten.en ik niet.

ik ga er weer voor en ik weet zeker dat me wachten uiteindelijk beloond wordt dit zou me eerste kindje worden.

bedankt gr maantje

lieve jaap

ik werd echt even stil toen ik je woorden las. jij zult idd heel trots op je vrouw zijn, maar zij ook zeker weten op jou!!! wat knap dat jullie je er zo goed doorheen hebben gslagen en dat het nu helemaal goed zit bij jullie.

van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap en veel geluk gewenst!!

liefs janine

Hoi,

Wat hebben jullie samen al wat meegemaakt zeg! Ja, zo heeft iedereen z'n rugzakje bij zich....
Begrijp nu helemaal hoe belangrijk een stukje humor is! Dat houdt je op de been. Het zegt natuurlijk alles over de relatie die jullie hebben. Dit alles samen te doorstaan en dan nu weer een rooskleurige toekomst! Met natuurlijk een baby!!
Vaak wanneer je het heel moeilijk hebt gehad kun je extra genieten van de positieve dingen. Sta je er veel meer bij stil wat een wonder het eigenlijk is! Je dankbaar moet zijn voor alle positieve dingen die ook op je pad komen en dit niet zomaar voor lief nemen.
Wat ben ik opeens serieus...maar weet uit eigen ervaring hoe zwaar het leven soms kan zijn maar ook dat je er weer uit komt en dan dubbel kunt genieten! Kunt kijken naar wat je wel hebt!

Groetjes Ineke

Lieve Jaap, wat een verhaal! Vele ups en downs hebben jullie relatie doorstaan!
Ik wens jullie erg veel geluk met de komst van jullie derde! Een mooi compleet gezin!
Gr Mees

Hallo Jaap!
Wat een ellende hebben jullie  meegemaakt zeg, verschrikkelijk. Maar wel geweldig dat jullie nu na zoveel hindernissen toch zwanger zijn van jullie 3e kindje.
Ik wens jullie alle geluk van de wereld!

Wel leuk trouwens dat er eens een man meekletst!

Groetjes Nicole

Terug
Bovenaan