lieve reacties

Hallo allemaal,

Allereerst wil ik jullie bedanken voor jullie lieve reacties. Ik heb gisteren voor alle zekerheid nog een test gedaan, maar natuurlijk was ie harstikke positief. Wij konden het namelijk nog steeds niet geloven. Nu wel hoor!! Wij zijn zo blij. Ik heb net mijn huisarts gebeld en heb vrijdag een afspraak met haar. Ik heb alleen geen idee wat ik daar eigenlijk moet doen. Hebben jullie ervaring hier mee?
Gelukkig voel ik mij goed, op het moe zijn na. Ook heb ik enorme gevoelige tepels.
Ik wens iedereen een hele fijne en zorgloze zwangerschap toe.
Spreek jullie weer snel.
Enne.........geniet lekker van het weer!!

Liefs, Linda
 
Hoi Linda,
Allereerst gefeliciteerd!
Wat betreft de huisarts, ik heb destijds gewoon de assistente het nieuws doorgebeld en hoefde niet langs te komen en kon gewoon zelf naar de vk bellen, waar ik met 12 wk terecht kon.
Dus ik weet niet wat je daarmoet doen, anders bel je toch even om te rvagen hoe en wat? nou fijne zwangerschap, t vliegt zo voorbij!
gr fie (32 wk)
 
Hai Linda,

Van harte gefeliciteerd. Ik ben ook voor niets naar mijn huisarts geweest. Ik had zelfs urine meegenomen want ik dacht dat de huisarts ook nog een keer de test ging doen. Hij stelde me een paar vragen en toen kon ik weer gaan met mijn urine nog in mijn hand, haha.
Veel succes en geniet van je zwangerschap. Groet Monique
 
Hoi Linda,

de huisarts doet niets meer dan het noteren. Volgens hem/haar zijn de thuistests net zo betrouwbaar en hoeft hij dus geen test te doen om het te bevestigen. Inderdaad gewoon zelf de verloskundige in je buurt bellen voor een afspraak.
Succes en genieten!
 
Bij mij heeft de huisarts de bloeddruk gemeten en mijn pols gemeten destijds. Verder kreeg ik wat info en toen ik ook weer gaan. Maarja, dan ben je in iedergeval geweest en je bent weer wat meer geinformeerd, vooral als het de eerste is (is bij mij zo) was ik toch wel blij dat ik ergens wat info kreeg.

groetjes, Jane
 
Terug
Bovenaan