Lieve sharine, sterkte meid!

A

Anoniem

Guest
Lieve sharine,
Lees net in verschillende topics dat het niet goed gaat met jouw zwangerschap.
Wat ontzettend kut. Het was je zo gegund na de vorige keer....
Ik wil je heel veel sterkte wensen, en heb dit berichtje voor je geopend om je een dikke knuffel te geven,
Ik kan niet veel zeggen om het goede te zeggen, sorry!

Dikke kus Rimke
(24 oktober gecurreteerd na mk van tweeling)

Hoi Sharine,
Heel veel sterkte meid. Dat je de kracht en steun mag krijgen die je nodig hebt.
heel veel liefs,
                                  sterretje

Lieve sharine,

Ik sluit me bij de andere meiden aan en wil je heel veel sterkte wensen. Het zit je echt even allemaal niet mee. Ik weet eigenlijk niet zo heel goed wat ik precies moet zeggen. Wat ik ook zeg, het blijft verschrikkelijk. Heel veel sterkte meid.........

Liefs happy

hoi sharine,

ik sluit me ook bij de meiden aan en wil je heel veel sterkte wensen

liefs mier

lieve sharina,

je kent me nog wel niet maar lees net dat je een miskraam hebt gehad, heel veel sterkte de komende tijd.

liefs anoeska

Lieve sharina

ik wil je ook heel veel sterkte wensen meid, het was je zo gegund, ik weet niet wat ik zeggen moet, ik kan je alleen maar heel veel sterkte en kracht toewensen

xxx linda

Hoi sharine,

Wat vreselijk moet dit voor je zijn, weer onzekerheid en weer verdriet. Is alle hoop al voledig vervlogen? houd moed. sterkte de komende tijd.

xx Bambi

Hoi Meiden.

Bedankt voor jullie ontzettende lieve woorden. Dit doet me heel erg goed, ik zit dit dan ook met tranen in mijn ogen te lezen.

Rimke meid wat super van je dat je speciaal voor mij een topic hebt geopend. Je bent een schat.

Sharine

Terug
Bovenaan