Ik las op zwanger zijn dat je zo onzeker bent, en dat je niks voelde!Gelukkig heb je heel veel reactie's gehad en ik sluit mezelf volkomen aan!iedere zwangerschap is anders, heb 3 kids eghad en ben nu zwanger van de 4de,...maar bij elke zwangerschap was er wel weer wat waar je onzeker van werd.Ik had het allemaal in een dagboek opgeschreven,...heel makkelijk, want kon nu dingetjes opzoeken,..want je vergeet zo snel die nare dingen als je je beebie in je armen heb.Ik zei bijvoorbeeld bij de 3de,..ik ga NOOITTTTTTTTTTT meer zwanger raken!!!Met 28 weken heb ik met voorween gelopen, en dat was geen pretje,..maar zie nou,...weer zwanger.
Ik ben deze zwangerschap wel heel erg misselijk.Heel erg last van trekkingen naar mn liezen.
Maar wat je zegt,...het lijkt net een achtbaan,..het ene moment ben je super blij en voel je je helemaal zeker van alles, wil je zoveel plannen, het andere moment ben je zo onzeker dat je wel kan janken.Gelukkig hebben we hier elkaar en hopelijk kunnen we elkaar een beetje steunen!Hou je taai,..komt goed!Dikke kus.Liefs nance
Ik ben deze zwangerschap wel heel erg misselijk.Heel erg last van trekkingen naar mn liezen.
Maar wat je zegt,...het lijkt net een achtbaan,..het ene moment ben je super blij en voel je je helemaal zeker van alles, wil je zoveel plannen, het andere moment ben je zo onzeker dat je wel kan janken.Gelukkig hebben we hier elkaar en hopelijk kunnen we elkaar een beetje steunen!Hou je taai,..komt goed!Dikke kus.Liefs nance