Lieve Sweety!

A

Anoniem

Guest
Ha hoi!

Ja, ik mis het ook wel hoor, het lekker kleppen hier. Maar het is zó druk momenteel dat het echt niet lukt. Ik wil ook niet op m'n nieuwe werk telkens even kijken. Bij m'n vorige ging dat wel, maar nu... Alleen kon ik het vandaag niet uithouden, ik moest even weten hoe het met jou en Emmy is!!

Ow meid ik ben zo blij voor je! En al zit je zelf nog met twijfels enzo - ik heb genoeg vertrouwen voor minstens  zes  (jij, Emmie  en ik en  drie floepertjes!)!!!! Het gaat gewoon goed komen!! En jij lekker nog nét bij de maartmama's! In één woord: geweeeeeeeeeldig!!!!!! Nu Emmie nog en dan zijn we weer compleet!!!!

Met mij gaat het verder goed, heb super gevoelige borsten en m'n buikje groeit al! Ben zo blij dat ik zwanger ben.... En tuurlijk ook mijn onzekere momenten hoor, maar ik probeer positief te blijven en dat lukt gelukkig heel goed! Ow meissie het komt allemaal goed, heus! Je zult dit nu niet meteen lezen, want als het goed is lig je al lekker te slapen. En zo hoort het ook bij aanstaande mama's haahhaha! Ik ga dus ook maar gauw.

Dag lieverd!
Tess
6w 2d

heeeeeeeeeeeeeeeee lieverd!!!

bedankt voor je berichtje speciaal voor mij!!! Ik lees het nu pas want ik heb 1 dag geen internet gehad!!
nu gaat het goed met me omdat ik nu al verder ben dan toen ik mijn MK kreeg. heb 4-8 mijn eerste echo bij VK!!! superrrrrrrrrr spannend!!! hartje kloppen of niet...
hoe was jou echo?? of krijg je die nog?? ik heb ook gevoelige tepels zelfs al als ik loop. ongi gevoel is er echt nog wel maar dit keer goed dragelijk....wachten maar rustig af...en idd 31 maart hahahahaha lekker he!! kunnen we samen over onze pijntjes kletsen!!!

Ik hoop ook echt dat emmie zwanger is joh!!! ze geniet hopelijk wel van haar welverdiende vajkantie!!

liefs sweety ( durf zelfs mijn banner te plaatsen hhahaha)

Haaaaaaaaalloooooooooo!!!!!!

Wat fijn dat het weer goed gaat met je! Ik ben echt opgelucht joh. Toen je niet reageerde begon ik toch even te denken....... Maar goed, het gaat goed met je en ooowwww wat super voor je!!!

Wat krijg jij trouwens al snel een echo! Wordt denk ik een inwendige? Anders zie je zo vroeg nog niet veel heb ik me laten vertellen. Ik heb volgende week m'n eerste afspraak bij de vk en hoop dat we het hartje horen kloppen. Pas half augustus de eerste echo - een uitwendige. (Bij ons doen ze geloof ik geen inwendige.) Ben dan zo'n 9,5 week.

Ik heb ooit weleens een inwendige gehad bij een gyn toen ik daar ivm een soort check-up was. Ik vond het niet vervelend. Je krijgt dan zo'n ding naar binnen geschoven, het lijkt een beetje op een vibrator zeg maar, maar dan zonder trilfunctie hahahahahahaha!!!!!!!!

En ja, die tepels hè. Het is wel belangrijk een goed ondersteunende bh te dragen, anders krijgen we straks uitgezakte borsten. Da's prima natuurlijk (die bh, niet uitgezakte borsten natuurlijk!), maar ow wat doen ze zeer als ik m'n bh uitdoe 's avonds! Ik zal weten dat ik zwanger ben hahaha.

Ondertussen zit ik heel hard voor Emmie te duimen.... Als het toch eens....!!! Ik gun het haar zo enorm!!! Enig idee wanneer ze terug komt?

Ik moet gauw even verder.

Ciao!!!

Tess
6w4d

ellowwwwwwwwww johoeeeeeee

geen idee wat voor echo ik krijg...schijnt dat je vanaf 6 weken wel hartje kan horen dus mischien toch uitwendig?? maakt me niet uit als ik het maar hoor hahahahah en tril functie hoeft er ook nie op want ik tril zelf al genoeg hahahaha!! owwwww dan moet je nog ff wachten voor je echo he! tja omdat ik MK heb gekregen en nie helemaal zeker weet hoe ver ik ben mag ik al heel vroeg een echo. daarna met 9 weken en 12 weken, dus das wel prettig. spannend ook voor jou!!! hoe gaat het met je nieuwe baan?? wat moet je allmaal doen??

emmie is 2 weken weg dus nu nog 1 week geloof ik!! ik hoop ook echt dat ze zwanger is hoor!!! ze dacht zelf van niet maar ja dat zegt niks!!!! ze is natuurlijk al zo lang bezig dat je soms beetje hoop op geeft he!! maar ook voor haar gaat het lukken want wij duimen super!!!

liefs weer!!

Tessa

heé''eééééééééééééééé!

Hoest met de borstjes? Hahaha Eentje steekt soms bij mij. Vind het eigenlijk helemaal super!!!! (Straal straal). Was gisteren erg misselijk, heb 's avonds zelfs overgegeven, maar ik denk dat het van de warmte en vermoeidheid kwam, want voel me vandaag weer prima.
Hé maar ik wil wel precies horen (eh... lezen) van je echo hoor! Beloofd? Ben toch zooooooooo benieuwd!
Ik groei trouwens al!!!! Dat wórdt wat met mijn bruidsjurk!! Volgens mij gaat iedereen het binnen een paar weken zien hoor. Maar los van de jurk vind ik dat juist zo ontzettend leuk! Soms vraag ik mij stiekem af of ik misschien een tweeling ga krijgen hahahaha.
Ben jij nog fit? Ik heb wel een uurtje meer slaap nodig iedere nacht, maar verder niks aan de hand ik bedoel buik!!!
Lieve help, ben een beetje uitgelaten - het is maar goed dat het weekend voor de deur staat!!!
Hoe heb je het je vriend dit keer verteld? En heb je verder al iemand iets verteld?
Alleen onze ouders weten het al - superblij joh, zó leuk!

Hé moet gaan, anders word ik hier opgesloten!

Doegie!!!!!!

Tess
6w6d

heeeeeeeeeeeeeeeeeeee

nou met de bostjes gaat het redelijk hahahaha negeer ze gwoon scheelt he hahahaha verder voel ik me ook rpima, nog niet zo moe en verder geen klachten eigenlijk buiten dat ongi gevoel pffffffff vooral snachts balennnnnnnnnnnn moet dan echt ff buik vasthouden hoor!!! maar oke alles voor onze kruimel he. verders prima ben erg nieuwsgierig naar mijn echo vrijdag!!!
nope alleen ouders weten het. zeker na mijn MK houden we het nu voor ons zelf voorlopig. pas echt na 3 maanden vertellen we de rest..maar ook ik groei al een beetje!!!! heeeeel raar al met 5 weken!!! geen hond die het ziet maar ikke wel hoor ook aan mijn passende broeken....dus kwee nie of ik die 3 maanden niet vertellen wel haal maar we zien wel.

laat gewoon je trouwjurk uitleggen joh!!! hahahahahaah wanneer heb jij je echo???spannend kunnen we elkaar zeggen hoe wat waar omdat we bijna net zo ver zijn he...willen jullie weten wat het wordt|??? en heb je al namen???

liefsssssssssssssssssss

Zo, eindelijk die warmte een beetje kwijt. Pffffffff. Alles gaat goed hier, moet alleen oppassen dat ik me niet te druk maak met alles wat moet gebeuren. En ook echt zorgen dat ik aan voldoende slaap kom. Eén nacht minder slapen en   bleeeeeh dan ben ik de hele dag moe en sloom en bweeh. Ik heb een zwangerschapsdagboek waarin bij iedere dag staat wat er vandaag ontwikkeld wordt - is helemaal super! Vandaag beginnen verdikkingen te komen waar de oren komen, het netvlies is nu gekleurd, aan de armen zijn pols en elleboog zichtbaar, de bovenlip komt eraan, de voeten komen er nu aan.... Geen wonder dat ik zo moe ben hahahaha! En tegenwoordig moet ik er tegen het ochtendgloren uit om te plassen! Dat hoefde ik noooooit! Gelukkig slaap ik meteen verder.
Doe jij mee aan moeders voor moeders? Ik wel, dat wilde ik altijd al omdat ik  zwanger worden nooit vanzelfsprekend heb gevonden. Blijkt dat je nog een cadeautje krijgt ook! Ik heb voor de dvd gekozen, dan zie je opnamen van de ontwikkeling van je baby in de buik. Ik heb dat al weleens gezien en vind dat zo ongelooflijk mooi om te zien! Ik zit nu dus ongeduldig te wachten tot ik hem daadwerkelijk krijg!

Wat vervelend dat je zo'n 'ongipijn' hebt. Ik hoop dat dat gauw wegtrekt. Ik heb de eerste weken ook wel een trekkerig gevoel in mijn onderbuik gehad maar dat is nu grotendeels weg. Hopelijk wordt het bij jou dus ook gauw minder.
Ik ben ook heel nieuwsgierig naar jouw echo, je vertelt toch wel hoe het was hè!? Ik ga deze week wel naar de vk, maar moet nog 2 weken wachten op m'n echo. Ik probeer het maar positief te zien: dan ben ik weer wat verder en is er weer meer te zien. Het is toch ook wat hè. Nu zijn we zwanger en moeten we nog steeds telkens wachten, zou het aan ons liggen? Haahahahhaha

Ik ga gauw weer aan het werk. Dag lieverd!
Tess
7w3d

wat leuk zon boekje!!! hahahaha ik wacht met alles omdat ik eerst zeker wil zijn dat het goed blijft...ja, ik doe ook mee aan moeders voor moeders! ze komt as zaterdag!! ben benieuwd!! ik heb gelukkig geen last van extra moe zijn, vandaar dat ik mijn urene werk gewoon goed trek denk ik. wel meer plassen snachts idd. maar slaap dan ook snel weer door! hoest met de voorbereidingen bruiloft?? spannenddddddddd wat voor jurk heb je? en waar trouw je??

Dit is het laatste berichtje die ik hier voor je typ daarna typ ik voortaan voor je bij maart moeders als je het goed vindt, want ik wil hier niemand voor het hoofd stoten om lekker over zwangere dingen te kletsen terwijl zij het ook zo graag willen snappie??

ik ga hier ook weer ff verderssssssssss tot gauw op het maart-forum!!

dikke knuffel tessa

Terug
Bovenaan