Lieve Sweety!!!!!

A

Anoniem

Guest
Hey meis,

Sorry dat ik zo laat pas reageer op je verhaal dat je weer een mk hebt gehad!!!
En dit was al de 2de keer jeetje meis rot voor je!!!
Hoe is het nu met je heb je al een flinke bloeding gehad, hoop dat het meeviel voor je!!!
Bah vindt het zo vervelend voor jullie!!! Terwijl je zo blij was en dat je niks voelde!!!
Nou hoop dat je veel energie haalt uit je lieve kleine mannetje en aan de voorbereiding van jullie huwelijk!!!
Wil je heel veel sterkte wensen en wie weet gaan we straks weer gelijk op!!!
We denken hier aan je!!!

Dikke knuffels Sandy en Jessica

hee lieve sandy,

bedankt voor het vragen hoor, geeft niks, je bent er ook niet elke dag he!!het gaat wel weer, bloeding ergste voorbij maar heb veel last gehad dit keer en ook langer dan 1ste MK. Tja, je doet er helaas niks aan he. hopelijk volgende keer beter!

Hoe gaat het met jessica?? en de voorbereidingen??
wie weet gaan we idd weer gelijk op!! zou leuk zijn he!!

liefs en tot gauw weer knuffff voor jessica!!

xxx sweety en justin

Hey Sweety,

Goh wat rot dat het zo'n pijn heeft gedaan dit keer, gelukkig dat het nu voorbij is maar blijft een kl#te gevoel toch!!! Maar geloof dat je wel weer postief bent das wel goed en knap van je!!!
En hoe is het met Justin groeit zeker ook als kool???

Met Jessica is alles goed ze is behoorlijk ziek geweest net met de carnaval en de week ervoor ook nog pseudo-kroep aanval gehad was erg schrikken hoor!! Maar nu gaat alles weer beter maar ze blijft verkouden! Maar het is een lekker meisje en heel vrolijk tegen iedereen. Echt genieten dus!!!  
 Ze wordt 2 maart al weer 1jaar gaat het hard hé!!! Met de voorbereiding van het huwelijk gaat het ook goed maar sjonge wist niet dat er zoveel bij komt kijken maar kei leuk om te doen!!!
En bij jullie ook alles in kannen en kruiken zoals ze dat noemen???
Meis heel veel sterkte nog en dikke knuffels!!!

Liefs Sandy en Jessica

tja het blijft idd K*T maar het scheelt dat je er al eentje gezond en wel rond hebt lopen.
jjawel, 10 mnnd en meneer vond dat tie wel kon lopen hahahahha nog niet los maar wel om de tafel en langs de bank aan mijn handen enz. zo schattig want hij is pas 73 cm en weegt net 8 kilo hahahhaha het gaat idd erg hard he! 4 april wordt onze knaap 1!! dus ik heb wel verdriet maar weet dat ik gezond kindje heb en hopelijk weer kan krijgen, dus das zeker positief!1

wat vervelend voor jessica joh!! hopelijk voelt ze zich snel beter!! loopt ze al?? en zegt ze al woordjes?? Justin zegt nu papa, mama, diediedie en jajaja erg schattig ow ja en Bah! hahahaha als tie een vieze luier heeft erg grappig!

hier is alles eigelijk al geregelt, stuk kleiner huwelijk dus minder te doen hahahah leuk wel! heb je je jurk al?? ben zo benieuwd hoe je eruit gaat zien en wat voor jurk je hebt!!en wat krijgt jessica aan?? ik doe gewoon een mooie avondjurk aan geen trouwjurk meer, heb ik al keertje gehad he.

liefs en kus voor jessica!!

sweety en justin

Goedemorgen,

Fijn dat je zo ziet jouw tijd komt ook wel wacht maar af, je lichaam moet eerst weer ff herstellen!!!
Joh loopt die al haha, das grappig een klein   jongetje dat al rondloopt lachen hoor!!! Ja hard gaat het met de kleintjes hé!!! En dus ook zo'n lekkere kletskop haha!!!
Jessica is denk ik ruim 74 cm (ze gaat pas met 1 jaar weer naar de kinderartz) ruim 11 kilo's, ja een stevige meid!!! Lekker veel babyspek!! Ze zegt ook papa mama bah Das nein nein(duits ertussen) hé hé en natuurlijk ook dadad die doe en ze kan ook om niks zomaar de slappe lach krijgen!!! Maar ik heb een lui meisje staat nu pas een beetje en zit sinds kort pas en lopen helemaal nog niet en ze kruip nu ook een beetje, ach vindt het niet erg, anders ben je de hele dag er achteraan aan het rennen dat kan nog lang zat!!!
Heb nog geen jurk uitgezocht ga dit nog doen volgende maand ga zowel in Duitsland als NL kijken en de locatie is ook zo min of meer rond maar verklap niks daar er hier bekende rondzwerven!!!
Maar wordt denk ik een erg leuk feest en geweldige dag!!   De dagindeling weten we ook al wordt erg vroeg maar goed duurt de dag des ter langer maar gaat erg snel voorbij. Voor Jessica gaan we ook een mooi jurkje kopen, maar daar wacht ik nog ff mee tot minmaal 2 maand van te voren anders is het misschien te klein.

Nou veel succes nog meis!!!
En geef Justin een dikke kus van ons!!!
Liefs Sandy en Jessica

haaaaaaaaai Sandy,

Ach ieder kindje ontwikkeld zich op zijn/haar manier toch..De een is hier snel in de ander weer daar, komt vanzelf hahahah wat spannend hoor je huwelijk en een jurk...ben wel benieuwd hoe je eruit ziet meid, later ff keer beschrijven hoor als het mag he!!! jessica zal het wel leuk vinden he hahahha mooi jurkje aan!

ja, heb 8 dagen gebloed , normaal 4-5 dagen dus wel langer he, maar das normaal. nu gaat het wel weer moet ik je zeggen dus we zien wel! volgende maand stoppen we 1 mndje aangezien een kerstkindje me niet zo lijkt....heb er een paar in onze omgeving en die kindjes vinden het niet zo leuk om dan jarig te zijn. En tuurlijk ben ik heel blij als ik weer een wondertje mag krijgen maar dan ff niet in december, hopelijk stoot ik je nu niet voor het hoofd, das niet de bedoeling maar gewoon ff onze keuze!!

en tja, topic Yvon....ik heb al gereageerd en daar laat ik het bij...

liefssss weer en kus voor jessica!!!

Terug
Bovenaan