lieve swinnie!!!

A

Anoniem

Guest
hee meissie,

was dat nou allemaal??? beetje depri???achhhhhhhhhhh kom maar dan geef ik je een knuffel he!! Proficiat met je manneke en probeer een beetje te genieten! iedereen heeft wel eens lastige dagen er tussen en ik snap jou heel goed....tis allemaal hardstikke lastig he. probeer beetje bezig te blijven of iets te gaan doen, een hobby zoeken ofzo???
het komt echt allemaal wel weer goed hoor, heeft alleen zijn tijd nodig...geloof me...ik ben nu alweer 9 weken zwanger maar nog wel onzeker. probeer wel te genieten maar blijft spannend. vrijdag echo en hopelijk hoor ik het hartje dan!!!

sterkte hoor meid en je mag altijd ff komen 'zeuren'!!! geen probleem en lucht lekker op!!

liefs sweety

ik sluit me ook aan
voor jullie allemaal een hele dikke knuffel
en dames... ik vind dat we onszelf best al eens zielig mogen vinden hoor want het is allemaal best wat
kus tamaar

Lieve Sweety,Talke en Tamaar!!

Hartstikke bedankt voor jullie lieve opbeurende woorden.
Ik heb het echt effe helemaal gehad,kan om het geringste janken.
Net vroeg ik mijn vriend om even te helpen met het opvouwen van een overtrek...nee,nu even niet,lig nog even wielrennen te kijken,kan ik al weer huilen...het is toch wat!!

Ook toen ik jullie lieve berichtjes las sprongen de tranen alweer in mij ogen...pfff

Zo,even diep zuchten dan maar!!

Dankjewel schatten!!

Liefs,Swinnie

PS,Sweety,

Heeel veel succes a.s vrijdag!!

Laat je even wat weten als je terug bent??
OOOh...spannend,geweldig moet het zijn om het hartje te horen!!

Good luck!!
Liefs,Swinnie

lieve swinnie,

Om niks huilen hoort er nu eenmaal bij hoor!!! Is helemaal niet erg en moet je ook echt aan toe geven!!! En tja, wat zal ik zeggen over mannen....die voelen het nu eenmaal niet en maken zich er over het algemeen niet snel druk om de dingen waar wij ons druk om maken he...probeer het niet te veel aan te trekken. in de regel kunnen zij namelijk niet zo goed overweg met huilende vrouwen hahahaha voelen ze zich erg hulpeloos...Het komt allemaal wel weer goed hoor meissie echt waar!!! ga lekker taart eten en beetje jezelf mooi opdoffen, dan voel je je meestal ook wel weer wat beter he, mooi lingerie setje aan enz....veel plezier deze avond hoor!!!

denk aan je, liefs sweety

ps ik laat je zeker vrijdag wat weten!!! bedankt!

Terug
Bovenaan