lieve Tess

Dat mijn meisje buiten een hele onbenullige kant ook een rustige kant heeft liet ze me vanavond even zien.

Ik zat beneden en hoorde een harde knal, hoor ik tess zeggen "aaah uit bed evallen (gevallen)" ik denk even luisteren wat ze doet.
 Na zo'n 10 tellen hoor ik "mamaaa Tess uit bed evallen" nog even later "mamaaa komen Tess is evallen" en ja hoor daar zat mevrouw netjes naast haar bedje te wachten tot ik haar er weer in ging leggen. Wat een lieverd is het toch.

Liefs sandra

Oooohhh, smelt................ Wat lief! Kan me helemaal voorstellen hoe ze daar zat!

Denk ik alweer: zou Sophie ook doen hahahaha (al was die vanavond uit bed geklommen en bij Gijs gaan 'spelen'. Ze waren zo trots op hun hut die ze gebouwd hadden met het dekbed van Gijs dat ze me dat graag wilden laten zien. Stonden ze met hun tweetjes te roepen. En allebei boos natuurlijk toen ik deze actie niet helemaal goed keurde om 21.00 uur hahaha. Morgen roepen ze vast niet meer en spelen ze gewoon tot ze in slaap vallen!)

Liefs
Susan

Ach, wat lief! Thomas donderd geregeld uit zijn bed en roept dan heel schattig:
Mama, Moppie kom.... Kusje op! Dan sta ik ook breed lachend naast zijn bedje hoor!

Wat ontzettend lief klinkt dat zeg...ik verbaas me over de woordenschat zeg...Chris is echt de jongste bij ons...iedereen doet alles wat hij dirigeert.
Hij hoeft maar een kik te geven en broertjes, neefjes, nichtjes iedereen rent voor hem...met als gevolg dat hij nog weinig zegt en als hij alleen maar roept' " DIE!" dan komt iedereen ...

Haha, als ik dan dit lees dan denk ik...jeetje..wat gezellig dat geklets...dat deden mijn andere jongens ook...
Maar goed, Chris komt nog wel...

Je hebt een leuk dametje!
Groetjes Pascal

Hallo Sandra,

Wat lief zegt dat ze je zo roept.
Ik hoor er gewoon mijn eigen dochter in die ook regelmatig roept: "Mamaaa komen!" En ook zij zegt: "Evallen".
Gezellig he, die kletstantes!

Terug
Bovenaan