lieveklarie

A

Anoniem

Guest
hoi,

Zag je naam voorbij komen bij een paar topics en volgens mij zat je destijds ook op het januari2006 forum?!?!? Even snel lopen zoeken in het mei topic en begrijp dat je nu zwanger bent van je 3e, gefeliciteerd!

Zelf ook zwanger van de 3e, uitgerekend in november.

Ben benieuwd of je idd dezelfde Klarie bent, maar hoeveel zullen daar hiervan hebben geschreven?!?!

groetjes,
Marije

Hoi Marije,
dat klopt inderdaad, heb indertijd een dochterje gekregen die overigens in februari pas werd geboren (15 dagen te laat!!!, en ze is nog steeds zo eigenwijs trouwens!)en ik heb vorig jaar in juni een tweede meisje gekregen, deze keer een paar dagen eerder ipv 2 weken later, was dus wel een prettige verrassing. En nu gaan we dus voor de derde keer op! Maar ik denk dat het daar dan ook wel bij blijft hoor, heowel, het bljift natuurlijk leuk.. je weet het maar nooit!.
Dus jij krijgt in november de tweede? Heb je nu al een zoon of een dochter, ik weet het niet meer hoor. Hoop dat het verder goed met je gaat. November, dat schiet al op, dan heb je al bijna verlof zeker
Groetjes
Klarie

Weet het ook niet allemaal precies meer hoor haha maar je naam kwam me bekend voor en volgens mij was je toen best wel actief op het forum. We hebben toen ook nog een msn forum op poten proberen te zetten, maar toen bloedde het snel dood.

In januari 2006 heb ik toen de 2e gekregen.
Hebben 2 jongenns. De oudste is van juni 2004 en de jongste dus van januari 2006.
Nu in verwachting van de 3e en ja november is het al bijna.

Na de geboorte van de jongste ben ik gestopt met werken, dus van verlof geen sprake deze keer.... want als je van je werk met verlof gaat laat je meestal de opvang van de oudsten lopen hihi.

En hier is de 3e waarschijnlijk ook de laatste, maar op voorhand gewoon niks uitsluiten, want het blijft idd geweldig. Vind het nu ook wederom erg speciaal om die kleine (die overigens waarschijnlijk weer redelijk aan de maat zal zijn) te voelen bewegen en te dromen over hoe hij/zij zal zijn straks. En de oudste leeft al behoorlijk mee, ook erg leuk.

groetjes,
Marije

Terug
Bovenaan