Lievelings eten

Wat is op dit moment het lievelings eten van jullie peuter?

Hier wordt er 's avonds niet veel gegeten, alleen als het spinazie a la creme is! Dan gaat het bordje opeens op.

Groetjes Babybelle

Hoi,

Ook hier wordt alleen gegeten als het spinazie a la creme is... En natuurlijk ook bij patat. Verder eet ze alleen vla s'avonds.
Vrij frustererend, maar we laten het maar zo in de hoop dat ze het opeens door gaat krijgen...

Sannemams

Volgens mij heeft Daniëlle niet echt lievelingseten, de ene keer eet ze goed en de andere keer eet ze 2 happen en hoeft ze niet meer. Ik maak er geen drama van, niet eten, dan niet hoor.
Ze vindt nasi wel erg lekker heb ik gemerkt,
groetjes van Sonja

Hhmm ik denk nog steeds macaroni met kroepoek!!
Voor de rest lijkt zijn smaak een beetje te verandere. Gisteren had ik chili en voor het eerst trok ie zijn neus ervoor op. Maarja je kan niet altijd zin hebben in dingen die mama die dag maakt! verder gaat alles er hier wel in hoor!

X Saskia

Onze dochter eet gelukkig tegenwoordig erg goed, het liefst houd ze van pittig eten. Ze heeft een tijdje slecht gegeten maar sinds dien we geen aandacht schenken aan negatief gedrag gaat het super.
Als ze iets niet wil hoeft het niet en krijgt ze evengoed een toetje maar verder geen broodje ofzo.
Als ze goed gegeten heeft zeggen we dit tegen haar en tegenwoordig zegt ze het zelf als ze goed gegeten heeft.

Hier ook eentje die op het moment heel slecht eet. Eerst at ze alles maar nu alleen vlees en frietjes. Ze krijgt dus maar een klein stukje vlees op haar bordje en als ze goed eet krijgt ze nog een stukje en anders heeft ze gewoon pech. Wij schenken er verder weinig aandacht aan. Dan maar wat minder. Komt vast wel weer.

Groetjes

hoi

het lievelingseten van bram is toch echt een broodje met aardbeienjam
bij het warm eten wordt er weinig gegeten behalve met macaroni..........
bij het warm eten maak ik er geen punt van hoor, als hij erg slecht heeft gegeten krijgt hij voor het slapen gaan 2 boterhammen en die eet hij dan wel op........

liefs ilona

hai hai,
Jelte eet eigenlijk alles goed! (wat wij eten tenminste) want in de winter had ie zuurkool bij mn ouders gekregen, maar dat vond meneer niet lekker.
(eten wij ook niet!)
Maar macaroni en spinazie heeft meneer echt erg snel op, dus denk dat ie dat t lekkerste vindt! Dit wat betreft gewoon eten hoor, want IJS dat is HET toch helemaal!!!
Dat heeft ie van mij, want ik ben ook een ijsmonster!

Gr. Saskia.

Terug
Bovenaan