lievelings knuffel/doekje

Ik vroeg me af of jullie kinderen een lievelings knuffel of doekje heeft..

Ethan moest altijd al 3knuffels echt in bed hebben 2beren en een zebra maar zins 2weken heeft ethan echt een lievelingsbeer en is een vrij grote knuffel(helemaal voor hem)
Hij moet echt overal naar toe zelfs naar de winkel..
En dan zo lief beer krijg dan geregeld kusjes beer moet de speen beer moet puzzelen,bouwen en tekenen en beer moet zelfs eten.
Het ziet er zo lief uit

Alicia heeft geen favo knuffel. ze slaapt met spuugdoekjes. ze moet er altijd 2 hebben. 1 in elke hand. maar het liefst moet er een gestikt randje in zitten. welke kleur maakt niet uit. en als die er niet zijn dan wil ze ook best andere hebben

Sinds Tim in een juniorbed slaapt, heeft ie een knuffel die bij hem slaapt. Een nogal grote giraffe. Dit is ook echt zijn lievelingsknuffel. Hij gaat vaak mee op pad.

Jochem heeft 2 tuttie's en die zijn heilig haha
Het zijn 2 dezelfde toen met het oogpunt gekocht als er 1 kwijtraakt....
Als we op pad gaan gaat er ook altijd 1 mee de andere blijft thuis en gaat papen (slapen)
Omdat zijn speen er ook aan zit laat ik hem vaak in de auto en vaak vind jochem dat wel goed.
Als ie erg moe is neem ik tuttie gewoon mee
Floortje heeft ook een tuttie en slaapt hier nog steeds mee.

Hier wordt er niet geslapen zonder knus. Het jonge gezinnenbeertje waar hij er inmiddels 6 van heeft. 1 ligt er standaard bij oma. 1 gaat er mee. 1 in zijn bed en de rest in de kast. 2 keer in de week krijgt hij een schone. Anders vraagt hij wel om een nieuwe. Ook Koen heeft een favoriet spenendoekje. Die heb ik er vorige week nog snel 2 bij gekocht. Gezien hij nogal veel spuugt, gaan deze vaker in de was. Gelukkig houden ze van uitgewassen knuffels. Het was bij mijzelf vroeger een drama als mijn tut in de was moest.

Hier heeft jason 2 knuffels. Twee konijnen eentje echt e en knuffel konijn. Die andere is een konijn in zon doekje vorm...
Hij kan wel zonder slapen als het moet. Maar hij slaapt liever met. Hier blijven ze wel in bed. Maar als we een lange dag weggaan gaat de kleine wel mee.

Evy heeft 2 (dezelfde) tutjes. En die zijn ook heilig. Ik durf het huis niet meer uit zonder die dingen want anders krijg ik het wel te horen van haar!

Terug
Bovenaan