lievelingsliedje?

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal

wat is het lievelinsliedje van jullie kindjes?

Tycho vind maak me gek van gerard joling helemaal super, al hij wakker wordt is hij al aan het dansen en naar de boxen aan het kijken MAMA SCIET OP MET DIE MUZIEK!!!!

echt super leuk!!

xx wen mv tycho

Tyche is ook een echt dansertje. Als er een muziekje is dan danst Tyche. Zoals bij bijvoorbeeld 'the tweenies' op tv maar ook bij het geluidje dat het journaal aankondigt.

Haar lievelingsliedje waar ze echt bij uit haar dak gaat. Zwaaien met de armpjes, bewegen met de billen en knikken met haar hoofd is 'snow' van de red hot chili peppers.

Hier is het swingen gebalzen op de muziek dvd van studio 100
Vooral K3 is errug hot.
Maar plop doet het ook goed

pedagogisch verantwoord ook hé hihi

Hoi hoi,

Tess speelt erg graag met een tonnentje waar je vormpjes in moet doen en dan speelt hij een liedje en Tess vindt het een geweldig mooi liedje.Ze beweegt met haar hele lijfje op de muziek mee met een bigsmile op haar lekkere toet.
Ze wordt bijna van alle muziek wel vrolijk.

Groetjes Kitty en Tess.

Hoi hoi,

Lyanne is helemaal gek van Kennie en Goorie (weet niet hoe je het schrijft), Boobie en Booba en Tullie. Als ze de begin tunes daarvan hoort, laat ze echt alles vallen en begint te swingen en te schateren.

Dit zijn overigens programma's op baby-tv, voor de mensen die het niet kennen.Baby-tv ontvang je alleen als je digitale tv hebt.

Groetjes, Marieke

Twan vindt het helemaal gaaf als ik klap eens in je handjes begin te zingen, de bewegingen kan hij nog niet meedoen, maar de melodie wel. Hij begint dan '' mee te zingen'' echt heel gaaf! Als ik hoger zing, gaat hij ook hoger gillen. hahahaha.
Ook heeft hij een boekje van Winnie de pooh en als hij dan op winnie's kop drukt, zingt hij, dan zingt hij ook mee en schudt zijn hoofd op de maat van de muziek. Erg leuk om te zien!!!!

Liefs Maaike

Hahahaha Nelleke, nou hier ook hoor. Alleen dan van de begin-tune van het NOS (herhaal-)journaal dat 'smorgens en 's middags op NED 1 is...

Ook de tune van de Formule 1... Zodra hij die hoort, laat ie alles vallen en kijkt heeeeel snel richting de tv. (heeft pappa hem aangeleerd)

Groetjes happyM

Terug
Bovenaan