liever een meisje

Ik weet het, ik moest me rot schamen maar.......ik ben zwanger van de tweede en voel me weer precies hetzelfde als bij m'n eerste zwangerschap. Verder heb ik zelf ook sterk het gevoel dat ik weer zwanger ben van een jongen. En hoe lief en leuk ik m'n ventje ook vind en hoe zeer ik ook weet dat het enige dat belangrijk is, is dat je king gezond is, zou ik zo graag een meisje willen...Wie herkent dit gevoel en hoe ga jij daar mee om? Ik begrijp dat er meiden zullen zijn en die denken wat een verwende trut, wees blij dat je zwanger kunt worden en wat zielig voor het ongeboren kind, maar op zulke reacties zit ik niet te wachten. Alleen op reacties van vrouwen die dit gevoel herkennen....
 
ja,een meisje is heel leuk en lief,maar vergis je niet hoor.

Ze zijn ook nog eens LIEF,hihihi.

Nee zonder gekheid,ik kan begrijpen dat je graag een meisje wil. Je zegt in ieder geval niet dat je geen jongen wil. Snappie?

Na 4 jongens kreeg ik een meid,wauw,onvoorstelbaar trots waren(zijn)we.

Alleen je moet dan oppassen dat het andere geslacht ook genoeg aandacht krijgt.

Is een tip hoor,geen aanval. Wij hebben er inmiddels 2 dochters extra
bij gekregen, en ik moet zeggen dat als ik weer zw. mag raken dat het
mij niet meer uitmaakt wat. Wel had ik na 2 zoons het gevoel dat nr3
een meisje was. Zelfs na een echo waaruit bleek dat het een jochie
was,was ik er van overtuigt van niet.

Maar ja na de bevalling is zo'n slangetje niet over het hoofd te zien.

Vond het wel raar,maar niet naar.

 Ik weet zeker als jij een jongen krijgt dat je net zo gek mee bent.

En ja,dan nog blijft een meisje ook leuk.

Liefs Hester

 
ben dan nog wel niet zwanger van de tweede, maar ik kan het me wel voorstellen hoor! Wij hebben ook een knul en ik zou een meid erbij heel erg leuk vinden.
Denk dat ik een tweede jongen ook geweldig vind, maar een meisje is ook wel erg speciaal...

Je gaat ook van je 2e knul houden daar ben ik van overtuigd en wie weet, ooit een derde?!
 




Hai, kan me er helemaal in vinden hoor! Ben nu 4mnd van de tweede en de eerste is een heerlijke maar drukke knul..  Hij is echt een hand vol.. Een meisje is gewoon weer anders en ook ik hoop wat rustiger.. Het is gewoon anders dan een knul.. Het heeeft allebei wel wat maar als je al een knul hebt dan heb je natuurlijk denk ik toch iets meer verlangen naar een meid.. niets mis mee!!

groetjes marianne
 
Ik kan me (bijna) helemaal indenken wat jij denkt en voelt. Ik ben nu bijna 12 wkn  van de eerste. Ik heb in het verleden altijd gezegd dat ik een meisje wilde hebben, maar mijn  gevoel gaat nu  ontzettend sterk uit naar een jongen. Ik ben dan zelf ook bang dat het bij de  bevalling straks misschien een  tegenvaller zal zijn, als eenmaal blijkt dat het een  meisje is ipv een jongen. Ze zeggen wel dat het gevoel van de moeder 9 van de 10x klopt, maar je weet het maar  nooit. Ik hoop iig ontzettend voor je dat het een meid mag worden,  maar ook  al wordt het een jongen, daar zul je met evenveel liefde van houden. Dat is ook het  geen wat ik me steeds inpraat, om  straks een grote teleurstelling  te voorkomen. Heel veel sterkte en succes, met de rest van je zwangerschap.  

Groetjes Ingrid  
 
Hallo,

Ik ben nu zwanger van de eerste 16+2. Ik kom zelf uit een gezin met alleen vrouwen, mijn moeder, mijn zus en ik. Mijn ouders zijn al heel vroeg gescheiden en ik heb mijn vader ook nooit vaak gezien, ook vanwege het feit dat hij in Duitsland woont. Ik zelf wil nu dus dolgraag een meisje. Met een meisje kan je lekker tutten en die begrijp ik ook. Nu zegt iedereen dat ik een jongen krijg, zelfs het chinese horoscoop. Nu ga ik zelf ook geloven dat ik een jongen krijg, vooral omdat ik liever een meisje heb. Als het uiteindelijk toch een jongen is zal ik er natuurlijk dolblij mee zijn. We laten ook zeker een pret echo doen om te kijken of we het geslacht kunnen zien. Dat kan ik me tenminste nog enigzins voorbereiden, ook voor het kopen van kleertjes.
Hopelijk heb je wat aan mijn verhaal.

Groetjes,Natalie
 
Terug
Bovenaan