liever nieuw behang??????

volgens mij was elise haar behang zat en bedacht vanmorgen toen ik in de kamer ernaast bezig was dat ze het er zelf wel af kon trekken

ik was echt wit heet toen ik het zag   en ben denk wel een half uur echt boos op haar geweest
inmiddels heb ik alles weer op de muur geplakt en ziet het er weer een beetje toonbaar uit

groetjes van monstertje elise en saskia

OW sorry, maar ik moet er stiekem wel even om lachen! Haha
Ja, ik snap, voor jullie echt niet leuk (leedvermaak is het beste vermaak toch?)
Later gaan jullie hier vast ook om lachen. Kleine doerak!
Liefs Nelleke

hiya Saskia!

Haha je hebt daar een kleine interieur ontwerpster in huis joh! Dit is waarschijnlijk haar versie van de "shabby-chique look" .......maar dan het meest de "shabby" kant.

Ajuus, ilja

Hahaha ja sorry maar ik moest hier ook even heel hard om lachen hahaha
Ik kan wel heel goed snappen dat je op dat moment heel boos werd!
Maar grappig is het wel!
Hier is het ook af en toe tot het randje maar ik moet dan (als ze niet kijkt) wel heel hard lachen...

(thuiskomen van het werk, je jas uitdoen, schoenen uit, bij Evi jas uit willen doen... Evi foetsie... doodse stilte in huis... ik roepen, Evi! Evi! waar ben je nou.... niets!... ik kijken in huiskamer, haar kamer, mijn kamer, keuken... niets... en dan kom ik in de badkamer... zit ze daar met jas en muts nog aan... heel klein geknield in het donker... heeft ze hagelslag pak ondersteboven gekeerd en zit ze heel stilletjes te smikkelen... hahahaha... ja moet dan wel lachen om die vindingrijkheid... waarschijnlijk heeft ze in de auto naar huis al gedacht.. OKAY! dus als mama jas uitdoet duik ik in de keukenkast! pak de hagelslag en sprint naar de badkamer! en reageer zeker niet op mama's roepen!!   moest daar wel heel hard om lachen ;)   )

Terug
Bovenaan